Iranian Agriculture News Agency

با هدف آگاهی بخشی در باره نقش و اهمیت خاک انجام شد

تقدیر از استادان پیشکسوت خاک شناسی به مناسبت روز جهانی خاک

انجمن علمی-دانشجویی خاکشناسی دانشگاه تهران در مراسمی به مناسبت روز جهانی خاک از اساتید پیشکسوت خاکشناسی تقدیر کرد. در این مراسم که با حضور مسوولانی از وزارت جهاد کشاورزی، انجمن علوم خاک ایران و موسسه تحقیقاتی خاک و آب ایران برگزار شد، از کشاورز نمونه و کارآفرین نمونه عرصه کشاورزی تقدیر شد.

تقدیر از استادان پیشکسوت خاک شناسی به مناسبت روز جهانی خاک

انجمن علمی-دانشجویی خاکشناسی دانشگاه تهران در مراسمی به مناسبت روز جهانی خاک از استادان پیشکسوت خاکشناسی تقدیر کرد. در این مراسم که با حضور مسوولانی از وزارت جهاد کشاورزی، انجمن علوم خاک ایران و موسسه تحقیقاتی خاک و آب ایران برگزار شد، از کشاورز نمونه و کارآفرین نمونه عرصه کشاورزی تقدیر شد.

میلاد ممتازی، نایب دبیر انجمن علمی دانشجویی گروه خاکشناسی درباره اهداف انجمن از برگزاری این مراسم به خبرنگار ایانا گفت: "آگاهی رسانی عمومی درباره نقش و اهمیت خاک و ضرورت حفاظت و مدیریت آن برای مواجهه با مشکلات جامعه نظیر کمبود آب، سیل، ریزگردها و تغییر اقلیم، تعیین نقش و جایگاه خاکشناسی در رفع مشکلات جامعه و ایجاد امنیت غذایی و سلامت جامعه و هم اندیشی و همفکری درباره چالش ها و تهدیدهای منابع خاک از اهداف ما از برگزاری این همایش بود."

میلاد ممتازی ایجاد همدلی و هم بستگی در بین دانشجویان، استادان و مدیران اجرایی را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و افزود: "با تجلیل از پیشکسوتان و استادان حوزه خاکشناسی تلاش کردیم روحیه همدلی بین اساتید و دانشجویان را افزایش دهیم همچنین تجلیل از کشاورز و کارآفرینان نمونه و موفق به منظور ایجاد انگیزه در بین دانشجویان انجام شد."

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید