Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

ارائه انواع تسهیلات اعتباری به کشاورزان گیلانی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: اعتبارات صندوق توسعه ملی به منظور احداث گلخانه و واحدتولید قارچ، خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون کشاورزی برای ماشین آلات کشاورزی، تسهیلات سلف از منابع داخلی بانک بابت اجرای طرح کلزا، حبوبات و ...، پروژه محصولات زراعی از محل کمک های فنی و اعتباری برای تولید کنندکان بذر و ... از جمله این تسهیلات است.

ارائه انواع تسهیلات اعتباری به کشاورزان گیلانی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ارائه انواع تسهیلات اعتباری به کشاورزان گیلانی خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، حبیب جهانساز با بیان این مطلب گفت: به منظور ارائه خدمات حمایتی به کشاورزان و بهره مندی از تسهیلات مربوطه به منظور ارتقاء توان بهره برداری اراضی کشاورزی تسهیلاتی برای آنان در استان فراهم شده است.

وی از کشاورزان، باغداران، پرورش دهندگان دام و طیور و آبزیان، همچنین واحدهای شالی خشک کنی خواست در صورت نیاز به تسهیلات به نزدیکترین مرکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعتبارات صندوق توسعه ملی به منظور احداث گلخانه و واحدتولید قارچ، خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون کشاورزی برای ماشین آلات کشاورزی، تسهیلات سلف از منابع داخلی بانک بابت اجرای طرح کلزا، حبوبات و ...، پروژه محصولات زراعی از محل کمک های فنی و اعتباری برای تولید کنندکان بذر و ... را از جمله این تسهیلات برشمرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید