Iranian Agriculture News Agency

رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه خبر داد:

جذب 12 گروه سرمایه‌گذار ماهی در قفس در بندرلنگه/ 1000 تن ماهی سوف و شانک آماده برداشت

در راستای صنعت پرورش ماهیان دریایی در قفس تاکنون 12 گروه سرمایه‌گذاران در بندرلنگه جذب شده‌اند.

جذب 12 گروه سرمایه‌گذار ماهی در قفس در بندرلنگه/ 1000 تن ماهی سوف و شانک آماده برداشت


در راستای صنعت پرورش ماهیان دریایی در قفس تاکنون 12 گروه سرمایه‌گذاران در بندرلنگه جذب شده‌اند.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه از جذب 12 گروه سرمایه‌گذار در راستای صنعت پرورش ماهیان دریایی در قفس در سطح این شهرستان و به همت شیلات هرمزگان خبر داد.

حسین ریاس با بیان اینکه پرورش ماهیان دریایی در قفس فرصتی جدید برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بخش خصوصی در بندرلنگه است، گفت: این بندر از استعداد بالایی در این راستا برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، اجرایی شدن طرح‌های پرورش ماهیان دریایی در قفس که با بهره‌گیری از آب شور دریا است می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات ناشی از خشکسالی داشته باشد.

رئیس شیلات بندرلنگه افزود: بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده، پروژه‌های پرورش ماهیان دریایی در قفس توسط بخش خصوصی در حال رونق گرفتن است و اجرای این طرح‌ها سود مناسبی را عاید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد کرد.

ریاس ادامه داد: شیلات بندرلنگه به‌منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در راستای برنامه‌های هدف‌گذاری شده متناسب با شعار سال 95 اقدام به جذب 12 گروه سرمایه‌گذار در راستای صنعت پرورش ماهیان دریایی در قفس به ظرفیت اسمی بیش از 39 هزار تن کرده که از این تعداد سرمایه‌گذار بخش خصوصی دو گروه کاری به ظرفیت اسمی پنج‌هزار و 500 تن موفق به شروع فعالیت شده و ذخیره‌سازی ظرفیت دوهزار و 500 تن ماهی را با در اختیارگیری 28 واحد قفس آغاز کرده که هم‌اکنون یک‌هزار تن از ماهیان پرورشی از گونه سوف و شانک آماده برداشت است.

وی در پایان تصریح کرد: شیلات شهرستان بندرلنگه از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در زمینه پرورش ماهیان دریایی در قفس که در راستای تحقق اهداف در اقتصاد مقاومتی و باعث تقویت و تثبیت زمینه اشتغال در منطقه شده و در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نیز مؤثر خواهد بود دعوت به عمل می‌آورد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید