Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان خبر داد:

اجرای 400 پروژه بخش کشاورزی در استان کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: 430 میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون وجود دارد که کشاورزان و دامداران می توانند به منظور کاهش هزینه تولید از این تسهیلات استفاده کنند.

اجرای 400 پروژه بخش کشاورزی در استان کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از اجرای 400 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، عباس سعیدی در جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه بخش کشاورزی در شهرستان شهربابک گفت: 400 پروژه در شهرستان ها در حوزه بخش کشاورزی در بحث اقتصاد مقاومتی در حال انجام است و سمت و سوی کلیه اقدامات سازمان حول این محور است.

وی استفاده صحیح از منابع آب را ضرورتی انکار ناپذیر اعلام کرد و افزود: تبلیغ و ترویج استفاده از سیستم های نوین آبیاری رسالتی است که به دوش همگان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه 430 میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون وجود دارد افزود: کشاورزان و دامداران می توانند به منظور کاهش هزینه تولید از این تسهیلات با سود 15 درصد استفاده کنند.

وی به آبزی پرروری، اصلاح الگوی کشت، جایگزینی کردن گیاهان با نیاز آبی کم و کشت گلخانه ای تأکید و یادآور شد: با علمی کارکردن و استفاده بهینه از ظرفیت ها و اقتصادی کردن تولید می شود توان مالی کشاورز و دامدار را افزایش داد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید