Iranian Agriculture News Agency

با ارسال نامه ای جهت اتخاذ سیاست حمایت از تولیدات داخلی و محصول برنج؛

برنج کاران از رییس جمهوری تشکر کردند

تولیدکنندگان برنج استان مازندران طی نامه ای به روحانی رییس جمهوری از اتخاذ سیاست حمایت از تولیدات داخلی و محصول برنج تشکر کردند.

برنج کاران از رییس جمهوری تشکر کردند


تولیدکنندگان برنج استان مازندران طی نامه ای به روحانی رییس جمهوری از اتخاذ سیاست حمایت از تولیدات داخلی و محصول برنج تشکر کردند.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، برنج کاران با ارسال نامه ای به رییس جمهوری آورده اند: در فضای شدیداً رقابتی اقتصاد جهانی به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی و غذایی که کشورهای خارجی حمایت های زیادی از تولید و صادرات محصولات خود می نمایند، به کارگیری رویکردهای مدیریتی و سیاست های مناسب برای مدیریت صحیح اقتصادی و بازرگانی بخش کشاورزی ایران به خصوص در چارچوب اقتصاد مقاومتی بیش از پیش اهمیت می یابد.
برپایه این گزارش در این نامه آمده است: خوشبختانه با واگذاری وظایف بازرگانی بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی، سیاست‌های بازرگانی مناسبی در جهت حمایت از تولیدات داخلی از سوی دولت صورت گرفته، به گونه ای که در خصوص محصول برنج با کنترل واردات بی رویه و اعمال ممنوعیت واردات در زمان برداشت محصول داخلی، شالیکاران موفق شده اند در دو سال اخیر محصول برنج را با قیمتی منطقی و مناسب در بازار عرضه کنند.
همچنین شالیکاران امید دارند دستگاه های مسئول نیز با نظارت لازم برنج تولید داخلی را به تناسب با همین قیمت منطقی و مناسب به دست همه هموطنان ما برسانند چرا که از طرفی دسترسی مناسب و مصرف برنج ایرانی در کشور آرزوی قلبی شالیکاران است و از طرف دیگر حمایت های صحیح از برنج داخلی موجب شده تا شالیکاران استان مازندران با دلگرمی بیشتر به کشت و توسعه برنج در استان رو بیاورند که همین امر باعث خواهد شد تولیدات برنج استان در آینده افزایش داشته باشد.
در بخش پایانی نامه، شالیکاران استان مازندران ضمن قدردانی از تصمیمات شایسته رییس جمهوری در حوزه تنظیم بازار و بازرگانی برنج و نیز حمایت از تولیدات داخلی آورده اند: برای دلگرمی هرچه بیشتر شالیکاران این گونه سیاست های حمایتی که عینیت اقتصاد مقاومتی است، امید است تداوم داشته باشد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید