Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک استان هرمزگان خبر داد:

کلنگ زنی کشتار گاه صنعتی طیور شهرستان بستک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک گفت: کشتارگاه صنعتی طیور در زمینی به مساحت 20 هزار متر مریع با زیر بنای 5 هزار متر مربع با سرمایه گذاری 180میلیارد ریالی بخش خصوصی در حومه شهر جناح احداث می شود.

کلنگ زنی کشتار گاه صنعتی طیور شهرستان بستک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک استان هرمزگان از کلنگ زنی کشتار گاه صنعتی طیور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، شهرام کریم زادگان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح افزود: این کشتار گاه مجهز به خط کشتار، کارخانه تولید یخ، سرد خانه نگهداری با ظرفیت دو هزار تن، تونل انجماد، کارخانه تبدیل ضایعات مرغ و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی است .

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال، تولید محصولات صادرات محور و توسعه زنجیره تولید با هدف ارتقاء ارزش افزوده از مهم ترین اهداف اجرای این طرح به شمار می رود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک با اشاره به اینکه با راه اندازی کشتارگاه طیور برای 150نفر به طور مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم شغل ایجاد می شود، اظهار داشت: واحد کشتارگاه طیور بستک علاوه بر ظرفیت کشتار روزانه 150 تن قادر است همین میزان مرغ ذبح شده را منجمد کند .

وی یادآور شد: بخش بسته بندی و قطعه بندی این طرح با ظرفیت 50 هزار تن مرغ در سال است که شامل بسته بندی ران، سینه، بال وگردن، دل، جگر، سنگدان و پا می شود.

کریم زادگان افزود: کلیه فعالیت های کشتار گاه با نظارت اداره کل دامپزشکی انجام می شود .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: این کشتار گاه در مدت دو سال ساخته می شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید