Iranian Agriculture News Agency

طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین صورت گرفت:

انتصاب نخستین مدیر زن به عنوان رئیس مرکز خدمات جهادکشاورزی در قزوین

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ایثارگری ها و رشادت ها باعث ایجاد فرهنگ جهادی شد، بنابراین باید با تکیه بر فرهنگ و مدیریت جهادی بخش کشاورزی را رونق بخشید و اقتصاد کشور را متحول کرد .

انتصاب نخستین مدیر زن به عنوان رئیس مرکز خدمات جهادکشاورزی در قزوین


برای نخستین بار درسازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصدی پست رئیس مرکز خدمات جهادکشاورزی به یکی از بانوان این سازمان واگذار شد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین طی حکمی مهری محمودی را به عنوان نخستین مدیر خانم در پست رئیس مرکز خدمات جهادکشاورزی پیر یوسفیان منصوب کرد .

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مراسمی به همین منظور در مرکز خدمات جهادکشاورزی پیریوسفیان برگزار شد، گفت: مدیر در نظام اسلامی باید هدفش خدمت به مردم باشد و این امانت الهی است که باید در دوران تصدی به خوبی سرلوحه امور قرار داده شود .

محمد مهاجری افزود: کشاورزی رکن اساسی و اصلی اقتصاد کشور است و برای رسیدن به رشد و توسعه در بخش کشاورزی باید برنامه ریزی مدون و حرکت منسجم انجام شود و در راستای محوریت قراردادن این بخش در اقتصاد حرکت کرد .

وی به نقش جهاد ساز ندگی در تبیین انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایثارگری ها و رشادت ها باعث ایجاد فرهنگ جهادی شد، بنابراین باید با تکیه بر فرهنگ و مدیریت جهادی بخش کشاورزی را رونق بخشید و اقتصاد کشور را متحول کرد .

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تصریح کرد: کارشناسان بخش کشاورزی باید با تکیه بر فن آوری های روز اطلاعات جدید را به کشاورزان انتقال دهند .

در پایان این مراسم قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن قدردانی از خدمات مهدی خیرخواه، مهری محمودی را به عنوان رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی پیریوسفیان معرفی کرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید