Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

توزیع 500 تن برنج، 2 هزار تن شکر و 500 تن گوشت گوساله پایین تر از قیمت بازار درمحرم

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بر اساس سیاست وزارت جهاد کشاورزی و حضور تأثیر گذار دولت در بازار، بتوانیم به شایستگی در ماه محرم و صفر از افزایش قیمت های برخی از اجناس جلوگیری کنیم.

توزیع 500 تن برنج، 2 هزار تن شکر و 500 تن گوشت گوساله پایین تر از قیمت بازار درمحرم


مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: برای تنظیم بازار مصرفی خانوارهای تهرانی درماه محرم برخی از اقلام ضروری پایین تر قیمت مصوب شده بازار، به مردم عرضه می شود .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان چهاد کشاورزی استان تهران، علی عابدی گفت: برای رفاه حال مردم و تنظیم بازار مصرفی شهروندان تهرانی، 500 تن برنج، 2 هزار تن شکر و500 تن گوشت گوساله پایین تر از قیمت بازار در ماه محرم توزیع خواهد شد .

وی با بیان اینکه در نظر داریم تا مردم به راحتی بتوانند نذورات خود را در ماه محرم عرضه کنند، اظهار داشت: بر اساس سیاست وزارت جهاد کشاورزی و حضور تأثیر گذار دولت در بازار، بتوانیم به شایستگی در ماه محرم و صفر از افزایش قیمت های برخی از اجناس جلوگیری کنیم .

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران همچنین به عرضه مطلوب روزانه شیر و لبنیات در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: در این خصوص هیچ گونه کمبودی در قبال توزیع این محصولات نداریم.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید