Iranian Agriculture News Agency

رقم درآمد نجومی کمدین و مجری ایرانی لو رفت +عکس

روز نو: کی می گفت بعد از اینکه برنامه اش را برای شرکت ما اجرا کرد، گفتم: «آقا چهار میلیون می خواهی بگیری این چه اجرای یخی بود؟» و جواب شنیدم که «اگه بدونی چقدر خسته بودم. این چهارمین اجرای امروزم بود. شما حق داری، تخفیف می دم راضی باشی. شما سه تومن بده!»
با این حساب اگر این مقلد صدا در روز چهار بار سر برنامه برود، به قراری مظنه بیش از 15 میلیون تومان در روز کاسب است. البته حسن ریوندی می گوید همیشه اوضاع بر این منوال نیست، مثلا در دو ماه محرم و صفر از این تعداد اجراها خبری نیست.
شومن معروف این روزهای صداوسیما و برنامه های خصوصی به «حاشیه» می گوید که در سال به طور میانگین 600 اجرا دارد. البته او ادعا می کند از دست کسی پول نمی گیرد و برادرش مدیر برنامه های او است: «هر وقت پول لازم داشته باشم، می گم برام می ریزه!»
ریوندی 25 سال است در سازمان کار می کند؛ همزمان با سال هایی که فرمت «جُنگ» در اجراها رایج شد و گاهی مجری ها روزی 10 اجرا هم می رفتند. در این میان مجریان مجبور بودند از آمبولانس برای عبور از ترافیک خیابان ها و رسیدن به همه اجراهایشان در طول روز استفاده کنند.
ریوندی می گوید: «هیچگاه از آمبولانس استفاده نکرده و شنیده است که یکی از همکارانش در دهه 70 آژیرکش بوده است! می گویند او گرانترین هنرمند تقلید صداست اما خودش معتقداست حمید ماهی صفت از او گرانتر است. البته ماهی صفت، جوکر معروف هیچگاه کارمند صداوسیما نبوده و با این اوصاف می توان ریوندی را همچنان یکی از قیمت بالاهای صداوسیما در اجراهای خارج از سازمان دانست
رقم درآمد نجومی کمدین و مجری ایرانی لو رفت +عکس
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید