Iranian Agriculture News Agency

رئیس جمهور در اجتماع بزرگ مردم قزوین اعلام کرد:

رشد 5 درصدی کشاورزی تا پایان سال / روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است

رئیس جمهور گفت: همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.

رشد 5 درصدی کشاورزی تا پایان سال / روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است

رئیس جمهور امروز در اجتماع بزرگ مردم قزوین با بیان اینکه توفیق های دولت نتیجه حضور مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب است، گفت: صادرات، کشاورزی و بخش خدمات تا پایان سال به رشد 5 درصدی خواهد رسید .

به گزارش ایانا از قزوین، حسن روحانی در سی و یکمین سفر استانی خود در در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با تمجید از استقبال با شکوه مردم این استان اظهار کرد: قزوین مهد بزرگان، علما، دلاوران و ایثارگران، شهدا، سرداران و امیران، فلاسفه و اندیشمندان، پاسداران از زبان فارسی و پایتخت خوشنویسی کشور و همچون آفتابی در آسمان ایران اسلامی می درخشد .

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روزهای ابتدایی مهرماه اظهارکرد: در روز 31 شهریور ماه، صدامیان و متجاوزان به کشور ما حمله کردند و نخستین قدرت نمایی نیروهای مسلح ایران در روز اول مهر ماه با پرواز 140 فروند هواپیما به قلب عراق و بمباران مراکز حساس و حیاتی عراق بود.

رئیس جمهور افزود: در سراسر هشت سال دفاع مقدس، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مردم دلاور و عشایر مقاومت و ایستادگی کردند و توانستند عظمت ملت ایران را در تاریخ به ثبت برسانند .

روحانی با بیان اینکه امروز ما باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم تأکید کرد: ملت ایران در دفاع مقدس در سایه وحدت، ایستادگی، ایثار و انگیزه های دینی توانست در برابر جهانیان ملت به پیروزی دست یابد .

رییس جمهور افزود: همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید