Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی خبر داد:

تشکیل هلدینگ مدیریت صادرات تخصصی کشاورزی در خراسان رضوی

استان خراسان رضوی با دارا بودن اقلیم مناسب و کیفیت محصولات کشاورزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این شرایط مورد توجه بازار های دیگر بوده و می تواند صادر کنندگان بیشتری را در استان جذب کند.

تشکیل هلدینگ مدیریت صادرات تخصصی کشاورزی در خراسان رضوی

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تشکیل شرکت هلدینگ مدیریت صادرات تخصصی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، سیدحمیدرضا جوادی با بیان این مطلب گفت: در این هلدینگ سعی بر این شده است که تمام تولیدکنندگان بخش کشاورزی سهامدار آن باشند .

وی با اشاره به توسعه صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: توسعه صادرات بخش کشاورزی از اولویت های مهم سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است .

وی تصریح کرد: به منظور رفع موانع صادرات و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی تولیدکننده جلسات مشترکی برگزار می شود تا موضوعات مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تأکید بر جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی ابراز کرد: باید ظرفیت و اقتضاهای استان اطلاع رسانی شود تا صادر کنندگان برای سرمایه گذاری تخصصی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در این استان ترغیب شوند .

وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی با دارا بودن اقلیم مناسب و کیفیت محصولات کشاورزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این شرایط مورد توجه بازار های دیگر بوده و می تواند صادر کنندگان بیشتری را در استان جذب کند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید