Iranian Agriculture News Agency

FDA لیبل هایی مانند آب کوهستان و آب یخچال های طبیعی را تایید نکرد

بزرگ ترین برند آب معدنی جهان، آب معمولی شیر می فروشد!

بزرگ ترین برند آب معدنی دنیا یعنی آکوآفینا سرانجام پذیرفت که آب هایی که می فروشد در واقع مشابه آب شیر است!

بزرگ ترین برند آب معدنی جهان، آب معمولی شیر می فروشد!

بزرگ ترین برند آب معدنی دنیا یعنی آکوآفینا سرانجام پذیرفت که آب هایی که می فروشد در واقع مشابه آب شیر است!

به گزارش ایانا، فودکلینیک خبر داد که بزرگ ترین برند آب معدنی دنیا یعنی آکوآفینا سرانجام پذیرفت که آب هایی که می فروشد در واقع مشابه آب شیر است!
در اثر فشارهای بین المللی، این شرکت لیبل محصولات خود را به P.W.S (آب با منبع عمومی) تغییر داد. در واقع این آب تصفیه و فیلتر شده و اساس شیر به آب هایی است که در آشپزخانه و حمام استفاده می شوند.
در یک مصاحبه با نیک کولاس، استراتژیست بازار از شرکت ConvergEx Group، عنوان شد: صنعت آب معدنی در سال ۲۰۱۲ با تولید ۹.۷ میلیارد گالن آب، به فروش ۱۱.۸ میلیارد دلاری دریافته که هر گالن آب را ۱.۲۲ دلار می فروشد که ۳۰۰ برابر قیمت یک گالن آب شیر است.
سازمان تجاری بازاریابی نوشیدنی ها اعلام کرد: حدود نیمی از آب های معدنی فروخته شده در آمریکا در واقع آب تصفیه شده شیر است. علاوه بر این باید ذکر کرد که آب های لوله کشی شهری مورد مصرف در منازل دارای استانداردهای تصفیه ای بالاتر از آب های معدنی هستند. برای مثال سازمان های بهداشتی از تامین کنندگان آب های شهری درخواست می کنند که آب را روزانه چندین بار برای عدم وجود آلودگی تست کنند؛ در حالی که سازمان FDA از تولید کنندگان آب معدنی می خواهد که محصولات خود را سالی یک بار و یا حتی یک بار در ۴ سال مورد آزمون قرار دهند.
علاوه بر این باید دقت کنید که لیبل هایی مانند آب کوهستان و آب یخچال های طبیعی، نیز معنی خاصی ندارند، زیرا این عبارات، عبارات استاندارد FDA نیست. همچنین، شما می توانید آب منزل خود را فیلتر نمایید و از آن بهره ببرید. بنابراین شما می توانید از فیلترهای آب با کارایی بالا برای تصفیه آب منزل خود استفاده کنید. در این صورت شما نیاز ندارید که دیگر آب معدنی بخرید و هزینه زیادی را صرف کنید و با استفاده از فیلترهای مناسب، از سلامت آب نوشیدنی خود اطمینان حاصل نمایید.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید