Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مزارع کشت گوجه فرنگی تاکستان هشدار داد:

قزوین کویر می شود!

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید کسری مخزن آب سطح کشاورزی در استان قزوین سنجیده شود و برمبنای آن برنامه تعادل‌بخشی 10 ساله در نظر گرفته شود.

قزوین کویر می شود!

معاون وزیر جهاد کشاورزی در زراعت گفت: اگر رویه کشت محصولات در سطح استان قزوین که از الگوی کشت استفاده نمی‌شود، ادامه پیدا کند این استان کویر خواهد شد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، عباس کشاورز در بازدید از روستای پناه‌آباد شهرستان تاکستان و مزارع کشت گوجه فرنگی افزود: اگر بخواهیم در بحث محصولات کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی در سطح استان قزوین به تعادل برسیم باید تکلیف کشاورزان را مشخص کرد .

وی گفت: اگر رویه کشت محصولات در سطح استان قزوین که از الگوی کشت استفاده نمی‌شود ادامه پیدا کند این استان کویر خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: باید کسری مخزن آب سطح کشاورزی در استان قزوین سنجیده شود و برمبنای آن برنامه تعادل‌بخشی 10 ساله در نظر گرفته شود .

به گفته وی جهاد کشاورزی باید با نمایندگان کشاورزان به تفاهم برسد و مشکلاتشان را حل کند و اگر در حل این مشکلات به کمک وزارت جهاد کشاورزی نیاز بود، این وزارت خانه خدمات خود را ارائه خواهد داد .

معاون وزیر زراعت وزیر جهادکشاورزی یادآور شد: کشاورزان منابع معیشتی‌شان از تولید محصولاتشان تأمین می‌شود و واجب است که ظرف چند ماه و هرچه سریعتر مشکلاتشان را حل کرده و قدم‌های اولیه برای حل مشکلاتشان برداشته شود و به راه‌حل‌های کارساز برسند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید