Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

افتتاح مدرن ترین کارخانه تولید برنج کشور در محمودآباد / بهره برداری از 800 پروژه تولیدی با اعتبار 1000 میلیارد تومان در مازندران

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از افتتاح مدرن ترین کارخانه تولید برنج به روش پارابویل در این شهرستان خبر داد.

افتتاح مدرن ترین کارخانه تولید برنج کشور در محمودآباد / بهره برداری از 800 پروژه تولیدی با اعتبار 1000 میلیارد تومان در مازندران


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان مازندران، احمد صادقی در حاشیه افتتاح کارخانه تولید برنج پارابویل ( نیم پخت) گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با زیربنای 7 هزار متر از سال 91 عملیات احداث آن آغاز شده و در دو بخش پاربولینگ و میلینگ فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 40 هزار تن برنج در سال و با اشتغال 25 نفر در راستای حمایت از تولیدات داخلی و با شناخت کامل از بازار تولید و فرآوری های برنج و به منظور بهبود کیفیت و افزایش راندمان تولید برنج داخلی و کاهش ضایعات در زمینه ارقام پر محصول برنج راه اندازی شده است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: تمام عزم و اراده دولت، خدمتگزاری مطلوب تر و بهتر به مردم با نگاهی اعتدالی در مجموعه کل کشور است.

حسن خیریان پور گفت: امسال در هفته دولت 800 پروژه در قالب طرح های تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در مازندران افتتاح و به بهره برداری شد .

وی افزود: دولت با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم های تجاری که با آن مواجه بود، توانست کارنامه موفقی در خدمتگزاری به مردم را ارائه دهد و امسال در سایه تلاش مدیران دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از پروژه های تنها در حوزه فناوری های اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در استان مازندران بودیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران همچنین با اشاره به تلاش دولت برای راه اندازی و تقویت واحدهای صنعتی در کشور گفت: 51 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 47 واحد صنعتی و تولیدی در مازندران به منظور تکمیل واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی زود بازده در هفته جاری پرداخت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید