Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح 48 پروژه کشاورزی با ارزش 154 میلیارد ریال در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 48 پروژه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 154 میلیارد ریال در این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح 48 پروژه کشاورزی با ارزش 154 میلیارد ریال در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 48 پروژه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 154 میلیارد ریال در این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری از افتتاح یک پروژه مرغداری گوشتی به ظرفیت 12 هزار و 500 قطعه در شهرستان ایجرود خبر داد و تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری برای این واحد مرغداری در مجموع 5 میلیارد ریال بوده است که 2 میلیارد ریال از این میزان در قالب تسهیلات و 3 میلیارد ریال مابقی آورده متقاضی بوده است.

وی افتتاح یک واحد استخر پرورش ماهیان سرد آبی با ظرفیت 12 تن در سال را از دیگر پروژه های قابل افتتاح شهرستان ایجرود همزمان با هفته دولت برشمرد و افزود: میزان سرمایه گذاری برای این پروژه 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری با اشاره به افتتاح یک واحد گلخانه تولید محصولات سبزی و صیفی با سرمایه گذاری 3 میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه برای سه نفر شغل ایجاد می شود.

این مسئول همچنین از افتتاح چهار پروژه در حوزه صنایع کشاورزی استان زنجان همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: این تعداد کارخانه بسته بندی انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات خشک، کارخانه بسته بندی کشمش و کارخانه بسته بندی حبوبات، غلات و برنج در شهرستان زنجان و یک پروژه شامل کارخانه فرآوری کشمش در شهرستان ابهر را شامل می شود.

وی میزان سرمایه گذاری برای مجموع پروژه های حوزه صنایع کشاورزی استان را بالغ بر 102 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 63 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه از افتتاح 41 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در بخش کشاورزی این استان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد 28 پروژه آبیاری تحت فشار با مساحت بالغ بر 532 هکتار و سرمایه گذاری 35 میلیارد و 486 میلیون ریال را شامل شده و مابقی مربوط به پروژه های لوله گذاری و احداث کانال با سرمایه گذاری 6 میلیارد و 492 میلیون ریال است.

جعفری در پایان مجموع سرمایه گذاری انجام گرفته برای پروژه های سرمایه ای و عمرانی مورد افتتاح طی هفته دولت در بخش کشاورزی استان زنجان را بالغ بر 154 میلیارد ریال اعلام کرد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید