Iranian Agriculture News Agency

مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی برگزار شد:

هیأت‌مدیره و بازرسان انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی شناخته شدند/ تغییر راهبرد انجمن از تعامل منفعلانه به تعامل سازنده

با برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی در خانه معلم تهران، ضمن ترمیم ترکیب هیأت‌مدیره انجمن یادشده، راهبرد جدید این انجمن از سوی دبیر جدید آن اعلام شد و از سوی اعضا مورد حمایت قرار گرفت.

هیأت‌مدیره و بازرسان انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی شناخته شدند/ تغییر راهبرد انجمن از تعامل منفعلانه به تعامل سازنده

ایانا: مجمع عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی با هدف ترمیم ترکیب هیأت‌مدیره و تصویب صورت‌های مالی و انتخاب بازرسان این انجمن چهارشنبه مورخ 27 مردادماه 95 رأس ساعت 14 در خانه معلم تهران و با حضور اکثریت اعضای انجمن در فضایی آکنده از نقد بر موانع موجود درباره مقابله با رشد و توسعه این صنعت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رئیس مستعفی هیأت‌مدیره، گزارشی از عملکرد هیأت‌مدیره انجمن در سال گذشته ارائه کرد و گفت: هرکس برای خروج این صنعت از گرفتاری‌های جاری آن قدمی بردارد، مورد حمایت انجمن خواهد بود.

سیروس تراکمه‌زاده با اشاره به مشکلاتی که تولیدکنندگان داخلی در ارتباط با فروش کود با آن درگیر هستند، افزود: اکنون قیمتی که برای کود داخل تعیین می‌شود، بسیار پایین است و تکلیف تولیدکننده در قراردادها مشخص نیست.

به گفته وی، انجمن در حال حاضر در وضعیتی قرار گرفته که باید تغییر و تحولی اساسی در نحوه مدیریت آن ایجاد شود؛ تغییری که بتواند تمام اعضا را با هم همسو کرده و هدف آن، افزایش سود و سهم بازار تولیدکنندگان باشد.

سپس منوچهر کوکلانی، بازرس انجمن گزارش بازرسی خود را ارائه داد.

برای ارائه گزارش مالی و در غیاب خزانه‌دار انجمن، محسن سیروس، دبیر جدید و عضو هیأت‌مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کوهای کشاورزی ابتدا به ارائه گزارش مالی و سپس نسبت به شرح بخشی از اقدامات سال گذشته انجمن برای خروج صنعت کود کشور از رکود پرداخت و تغییر راهبرد انجمن صنفی تولیدکنندگان کودهای کشاورزی کشور از تعامل منفعلانه گذشته به یک تعامل سازنده همراه با فشار سیاسی را برای ادامه راه به حاضران یادآور شد و شرح مبسوطی از این موضوع ارائه کرد. همچنین از بزرگان جمع برای کمک به بازسازی و ترمیم هیأت‌مدیره و کاندیداتوری در انتخابات این مجمع دعوت به‌عمل آورد.

با پایان گزارش مالی، مجمع نیز گزارش مالی و پیشنهاد هیأت‌مدیره برای افزایش حق عضویت اعضا را تصویب کرد. سپس انتخابات برای ترمیم هیات مدیره جهت جایگزینی اعضای مستعفی و بازرسان شروع شد. بر این اساس، حسینی و کوکلانی به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل برای ادامه حرکت انجمن توسط اعضا انتخاب شدند.

در نهایت ترکیب اصلی هیأت‌مدیره متشکل از آقایان فرهادی، سیروس، عابد، شهبازین، میرزاطبیبی، خسروشاهی و مقصودی شد و غیاثی و نجاری به‌عنوان اعضای علی‌البدل در هدایت انجمن، اعضا را یاری خواهند کرد./

V-950528-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید