Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان:

ذرت تولیدی کشاورزان امسال از طریق بازار بورس انجام می شود / مرغداران کرمان درخواست خود را در سامانه ثبت کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: خرید و فروش ذرت تولیدی کشاورزان که هر ساله از طریق خرید تضمینی انجام می گرفت،امسال از طریق بازار بورس صورت می گیرد.

ذرت تولیدی کشاورزان امسال از طریق بازار بورس انجام می شود / مرغداران کرمان درخواست خود را در سامانه ثبت کنند


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمان، عباس سعیدی در حاشیه جلسه تنظیم بازار گفت: با توجه به اینکه هم خرید و هم فروش ذرت از طریق بازار بورس انجام می گیرد،کشاورزان باید با ورود به سامانه این بازار ثبت نام خود را انجام داده و میزان تولید و سطح زیر کشت خود را اعلام کنند تا کالای تولیدی به بازار بورس اعلام و خرید و فروش از طریق این بازار انجام گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: این کار عمدتاً از شهرستان ارزوئیه که منطقه ذرت خیز است، انجام می گیرد که کشاورزان با ثبت نام در سامانه بازار بورس اطلاعات خود را ثبت می کنند.

وی با توجه به این مطلب که سازمان تعاون روستایی، پشتیبانی امور دام و مدیریت تنظیم بازار سازمان در این زمینه به خدمت رسانی هر چه بیشتر به کشاورزان اهتمام می ورزند، یادآور شد: امیدواریم امسال کشاورزان بتوانند محصول خود را با کیفیت بهتری در بازار بورس عرضه کنند و با دغدغه کمتر فروش خود را انجام دهند.

در این جلسه همچنین مهدی بنی اسدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: ذرت کاران بایستی محصول با کیفیت و مطابق استاندارد تولید کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازار بورس خرید و فروش محصول را برعهده دارد، سایر مصرف کنندگان از جمله مرغداران برای دریافت نهاده ها، نیز بایستی از هم اکنون ثبت نام و درخواست خود را در سامانه به ثبت رسانند.

بنی اسدی افزود: کشاورزان می توانند با اطمینان خاطر محصول با کیفیت خود را در این بازار به فروش برسانند و پشتیبانی امور دام به عنوان وکیل کشاورزان ذرت را برای این عزیزان به فروش می رساند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید