Iranian Agriculture News Agency

مزایده املاک یک شرکت وابسته به بانک کشاورزی

شرکت نوین مهر ۹۲ به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ در نظر دارد نسبت به واگذاری تعدادی از املاک مسکونی، تجاری، صنعتی و زراعی مازاد بر نیاز خود در تهران و شهرستان‌ها با وضعیت موجود از طریق مزایده عمومی اقدام کند.

شرکت نوین مهر ۹۲ به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر۷۸ در نظر دارد نسبت به واگذاری تعدادی از املاک مسکونی، تجاری، صنعتی و زراعی مازاد بر نیاز خود در تهران و شهرستان‌ها با وضعیت موجود از طریق مزایده عمومی اقدام کند .

به گزارش خبرنگار ایانا، بنابر اعلام بانک کشاورزی، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، بازدید، دریافت اسناد مزایده و ارایه پیشنهادات خود از ۱۸ مرداد تا ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از نیایش، خیابان ارمغان غربی، نبش خیابان مهرداد، پلاک ۷، طبقه ۵، واحد ۱۰، حوزه املاک شرکت نوین مهر ۹۲ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۶۶۵۵۱۴، ۲۶۲۰۶۵۱۰ و ۰۹۲۰۹۸۹۳۰۸۶ تماس بگیرند .

بازگشایی پاکت‌ها روز شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۰ صبح در محل شرکت نوین مهر۹۲ با حضور اعضاء کمیسیون فروش صورت می‌گیرد. حضور شرکت‌کنندگان در جلسه فوق اختیاری و منوط به ارایه رسید فیش واریزی مبلغ سپرده است .

شرکت خدمات پشتیبانی مهر 78 (سهامی خاص) در سال 1381 خورشیدی به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به بانک کشاورزی تأسیس شد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید