Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی استان سمنان خبر داد:

ماهی دار کردن استخر های آب کشاورزی استان سمنان با هدف مصرف بهینه آب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: در راستای استفاده بهینه از آب و ماهی دار کردن استخر های آب کشاورزی و در جهت افزایش تولید ماهی، بخش شیلات این مدیریت هماهنگی های لازم برای تهیه 1 هزار و 800 قطعه بچه ماهی آمور از بخش خصوصی و نظارت بر حمل و توزیع بین پرورش دهندگان را به انجام رسانید.

ماهی دار کردن استخر های آب کشاورزی استان سمنان با هدف مصرف بهینه آب


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عباسعلی کردی افزود: موارد دیگری چون هماهنگی جهت توزیع 72 کیلوگرم (2 هزار و 500 قطعه) ماهی کپور و توزیع خوراک رایگان به میزان 625 کیلوگرم از اعتبارات فصل 7 پروژه توسعه آبزی پروری شهرستان از جمله فعالیت های شهرستان در بخش شیلات به شمار می رود.

وی برگزاری دوره آموزشی تغذیه کپور ماهیان با همکاری ترویج شهرستان، بازدید از 7 استخر پرورش ماهی گرمابی و راهنمایی متقاضیان به منظور خرید خوراک کپور ماهیان از کارخانه تولید خوراک برای پرورش دهندگان را از دیگر فعالیت های شهرستان در بخش شیلات اعلام کرد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی درپایان مواردی چون بازدید از گله های دام سبک شهرستان جهت انتخاب گله بز در طرحهای اطلاح نژادی و خونگیری از 9 رأس بره نژاد سنگسری برای تعیین اصالت و خرید برای ایستگاه نژاد گوسفند سنگسری با همکاری دامپزشکی شهرستان را از اهم فعالیت های مدیریت شهرستان برشمرد.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید