Iranian Agriculture News Agency

سند توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تنظیم شد

انتصابات از سال 96 بر اساس گواهی شایستگی انجام می شود/ رئیس جهاد کشاورزی استان ها به عنوان مدیر ارشد معرفی می شوند

سند توسعه منابع انسانی در وزارت جهاد کشاورزی تنظیم شده و جذب نیروی انسانی بر اساس این سند انجام خواهد گرفت.

انتصابات از سال 96 بر اساس گواهی شایستگی انجام می شود/ رئیس جهاد کشاورزی استان ها به عنوان مدیر ارشد معرفی می شوند


رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: در وزارت جهاد کشاورزی سند توسعه منابع انسانی تنظیم شده و جذب نیروی انسانی بر اساس این سند انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، ابوالقاسم ورداسبی در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و مدیران این سازمان در سالن جلسات شماره یک جهاد کشاورزی استان، افزود: در سند توسعه منابع انسانی طی سه سال در بخش‌های حقوقی، فناوری، صنایع، علوم دامی و تخصص‌هایی که نیاز داشته باشیم جذب نیروی انسانی انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به این که فعالیت‌های وزارت جهاد کشاورزی یکی از بخش‌های مهم است که با نیاز غذایی جامعه سروکار دارد، خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی نیازمند فعالیت نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف بوده تا بتوان در راستای تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی عمل کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به عملیاتی شدن جذب ناظرین کشاورزی در کشور، نیروی کارشناسی و متخصص به بدنه سازمان های جهادکشاورزی تزریق شد که نتایج آن در افزایش تولیدات بخش کشاورزی کاملا مشهود است.
ورداسبی اضافه کرد: در بخش کشاورزی استان کرمانشاه تاکنون حدود 570 نفر ناظر جذب شده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود 200 نفر دیگر نیز جذب خواهند شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اهمیت ساختار تشکیلات سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: هر گونه اصلاح ساختار تشکیلات سازمانی دارای روند قانونی مشخصی است و تغییر ساختار تشکیلات سازمانی بستگی به درخواست وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص و هماهنگی و همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دارد.
وی با بیان این که آئین نامه‌ای جدید با موافقت وزیر جهاد کشاورزی تنظیم شده که به زودی ابلاغ می‌شود گفت: رئیس جهاد کشاورزی استان به عنوان مدیر ارشد وزارت جهاد کشاورزی در استان ها معرفی خواهد شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به برنامه وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تربیت مدیران آینده افزود: مدیران آینده بر اساس قانون و ارزیابی انجام می‌گیرد تا توان مدیریتی افراد بر اساس مدل شایستگی باشد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 96 انتصابات بر اساس گواهی شایستگی خواهد بود و دیگر انتخاب افراد برای پست‌های سازمانی سلیقه‌ای نبوده و بانک اطلاعاتی به منظور بررسی توان مدیریتی افراد تشکیل می‌دهیم.
ورداسبی با اشاره به بازنگری در طرح نظام نوین ترویج افزود: افرادی که در پهنه‌ها در مراکز دهستان فعالیت دارند جهت آمادگی لازم و تقویت بنیه علمی آموزش‌هایی را خواهند دید./
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید