Iranian Agriculture News Agency

برگزاری سومین کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)

سومین کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) ویژه موسسات تحقیقاتی سازمان، با حضور معاونان و روسای گروه های پژوهشی برخی موسسات تحقیقاتی برگزار شد.

برگزاری سومین کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)


سومین کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC ) ویژه موسسات تحقیقاتی سازمان، با حضورمعاونان و روسای گروه های پژوهشی برخی موسسات تحقیقاتی برگزار شد.


به گزارش ایانا، در این کارگاه که با حضور معاونان و روسای گروه های پژوهشی برخی موسسات تحقیقاتی (گیاه پزشکی، شیلات، حفاظت خاک و آبخیزداری)" در سالن کتابخانه موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور و توسط امیر مسعود صابری، رئیس گروه تدوین سیاست­ ها و راهبردهای سازمان به مرحله اجرا درآمد، به موضوع تحلیل ذی نفعان کلیدی پرداخته شد.

در این دوره آموزشی، پس از مروری بر مباحث جلسات قبل، تعریف ذینفعان، علل، کاربرد و مراحل تحلیل ذی‌نفعان، نقشه تحلیل ذی نفعان، معیارهایی که به قدرت تأثیرگذاری و به شدت رغبت و منفعت ذی نفعان مرتبط است و سایر موضوع های مرتبط تدریس شد.

فهرست ذی نفعان کلیدی هر موسسه به همراه شرح انتظارات و توقعات آنها در پایان این کارگاه تهیه و به بحث و تبادل نظر گذارده شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید