Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

پول گندم کاران اردبیل چند روز بعد پرداخت می شود

خدمت رسانی مدیران جهاد کشاورزی استان بر گرفته از روحیه جهادی است.

پول گندم کاران اردبیل چند روز بعد پرداخت می شود

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، میرحمایت میرزاده، صبح امروز در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های جهاد کشاورزی در محل خرید گندم در گرمی اظهار کرد: اینکه در یک روز تعطیل و ایام پرخیر و برکت لیالی قدر 10 مدیر جهاد کشاورزی استان اردبیل با روحیه خدمت در شهرستان محروم و مرزی گرمی حاضر شده و با اولویت تلاش می‌کنند تا مشکلات کشاورزان را در خرید گندم و رفع آسیب‌های احتمالی برطرف کنند حرکتی بی‌نظیری است که شاید در هیچ جای کشور نظیر آن را شاهد نباشیم .

وی با قدردانی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی در استان اردبیل که صادقانه و خالصانه در این سنگر خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: شاید ارزش کار شما در سنگر خدمت‌رسانی کمتر از ارزش کار عبادت و اطاعت در مساجد و تکایا در این ایام نیست .

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با مدیران توانمند در استان اردبیل در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با روحیه جهادی در عرصه کار و فعالیت حضور پیدا کرده و زمینه یک حرکت تحول‌آفرین را فراهم کردند .

میرزاده بیان کرد: همین که مدیر 10 جهاد کشاورزی استان اردبیل در یک روز تعطیل مصمم شدند تا یاور انسان‌هایی باشند که می‌خواهند دسترنج 9 ماه تلاش خود را در کسب رزق و روزی حلال به دست آورده و دلگرم حمایت مسؤولان باشند اقدامی عملی در صحنه حل مشکلات مردم است که به معنای واقعی می‌تواند امیدبخش باشد .

وی افزود: انتظار می‌رود هر سال نسبت به سال‌های گذشته بر امکانات، تجهیزات، ظرفیت انبارها و توان باسکول‌ها افزوده شده و خرید گندم به راحتی و با تامین سریع منابع پرداختی به زارعان انجام شود .

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی مظلومیت شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت : گرمی تاکنون به حد توسعه‌یافتگی خود دست نیافته و معلوم نیست بر چه شاخص‌هایی توزیع امکانات انجام می‌شود که این شهرستان نتوانسته به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کند .

میرزاده از مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی خواست تا آستین بالا زده و با رفع قصور و کوتاهی‌های احتمالی تلاش پیگیرانه‌ای را انجام دهند تا گرمی از محرومیت و مظلومیت خارج شود .

تجلیل و قدردانی نماینده حوزه انتخابی گرمی میرحمایت میرزاده از وزارت جهاد کشاورزی از بابت وجود رئیس سازمان تلاشگر جهاد کشاورزی استان، عدیل سروی و همگرایی او در ایجاد پویایی و جدیت دستگاه‌های وابسته جهاد کشاورزی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه از مهمترین بخش‌های این بازدید بود .

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با همراهی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل سروی و مسؤولان و دست‌اندرکاران خرید گندم در بازدید از مراکز خرید گندم شهرستان گرمی تلاش شبانه‌روزی متولیان خرید و پاسخگویی به مردم را بسیار ضروری و حیاتی اعلام کرد .

میرزاده همچنین در این بازدید با اشاره به مشکل به وجود آمده در پرداخت نشدن مطالبات گندم‌کاران گفت: با نظر مساعد وزیر جهاد کشاورزی و با پیگیری‌های به عمل آمده در چند روز آینده با پرداخت پول گندم زمینه دلگرمی و تشویق کشاورزان که سهمی درخور در میزان تولید و خرید گندم کشور دارند فراهم خواهد آمد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: عملیات اجرایی سد گیلارلو با پیشرفت فیزیکی مناسب که با ظرفیت آبگیری 8 میلیون مترمکعب انجام می‌شود زمینه آبیاری مدرن 630 هکتار از اراضی را فراهم می‌آورد .

عدیل سروی یادآور شد: در این منطقه نشان از توجه وزارت جهاد کشاورزی به مناطق محروم و مصداق واقعی از حمایت تولید را می‌توان به عینه مشاهده کرد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید