Iranian Agriculture News Agency

تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام(ره)

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در حسینه جماران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه مسئولان، کارکنان، کانون بسیجیان، سنگرسازان بی سنگر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی و به همراه آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی در حسینه جماران حاضر شدند و با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیعت و تجدید میثاق کردند.
در این مراسم، نماینده ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی در سخنانی رحلت امام خمینی (ره)را شهادت گونه توصیف کرد و افزود:استقبال مردم از امام راحل در سال 57 و همچنین تشییع پیکر مطهر ایشان در سال 68 بی سابقه و دوران حیات پربرکت امام خمینی(ره)نقطه تاریخی در ایران و جهان بوده است.
آیت الله حسن عالمی با تاکید بر پایبندی جهادگران کشاورزی به آرمان های مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با امام خمینی(ره) پیمان دوباره می بندیم تا برای آبادانی و سرافرازی کشور و حمایت از رهبر معظم انقلاب، تمام توانمندی های خود را به کار می گیریم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید