Iranian Agriculture News Agency

تخلیه شیر دامداران سبزوار در جوی آب

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بغض آلود نسبت به تخلیه شیر دامداران در جوی های مقابل اداره جهاد کشاورزی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: دامداران شیرهای خود را دو روز است در جوی های آب مقابل ساختمان جهادکشاورزی شهرستان سبزوار تخلیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، رمضانعلی سبحانی‌فرد پیش از پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در تذکری شفاهی خواهان حل مشکل فروشندگان شیر و دامداران حوزه انتخابیه خود شد.
وی اظهارداشت: متاسفانه چند میلیون تن شیر خشک وارد کشور شده و دو روز است که هیچ‌کس از دامداران شیرهایشان را نمی‌خرند، به همین دلیل آنها شیر خود را در محوطه سازمان جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار تخلیه می‌کنند.
وی از رییس‌جمهوری خواست تا به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست ساعاتی از جلسه علنی امروز را برعهده داشت از وزیر جهاد کشاورزی خواست این موضوع را پیگیری کند.
سید سعید زمانیان نماینده شهرکرد نیز در تذکری شفاهی خواهان حل مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در تذکری به رییس‌‌جمهوری خواهان حل مشکلات معلمان شد و همچنین از روحانی خواست تا موانع محدودیت واردات کالاهای ته‌لنجی را برطرف کند.
همچنین حسین نیازآذری نماینده مردم بابل از بداخلاقی برخی نامزدهای مجلس در زمان انتخابات انتقاد کرد.
عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان در تذکری خواهان حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی و نیروهای مسلح شد.
وی همچنین خواهان ارائه تسهیلات به کارخانجات بافندگی فرش ماشینی شد.
منصوری آرانی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره قاچاق کالا اظهار داشت: دولت باید مقصرین اصلی در قاچاق کالا را به مردم معرفی کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید