Iranian Agriculture News Agency

فردا در استان اردبیل کلید می خورد؛

آغاز اجرای بزرگ ترین مجتمع پرورش گاو شیری در شمالغرب کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی

با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز عملیات اجرائی بزرگترین مجتمع پرورش گاو شیری در شمالغرب کشور کلنگ زنی می شود .

آغاز اجرای بزرگ ترین مجتمع پرورش گاو شیری در شمالغرب کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی



با حضور وزیر جهاد کشاورزی، آغاز عملیات اجرائی بزرگ ترین مجتمع پرورش گاو شیری در شمالغرب کشور کلنگ زنی می شود .

به گزارش ایانا از اردبیل، عدیل سروی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی بزرگ ترین مجتمع پرورش گاو داری شیری صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت 5 هزار راسی فردا چهاردهم اردیبهشت ماه با حضوروزیر جهاد کشاورزی و مسئولین استان طی مراسمی کلنگ زنی خواهد شد.

سروی افزود: بخش کشاورزی به جهت ریسک پذیر بودن مخاطرات زیادی دارد، اما با وجود تکنولوژی و بهره گیری از علم و دانش می توان با رعایت نکات فنی و توصیه های مهندسی ضریب ریسک پذیری را کاهش داد و شاهد رشد اقتصادی شد که این مهم در حال حاضر جزو اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است و در استان نیز استاندار سعی در گسترش فضای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی دارد.

عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه پرورش گاو شیری در بخش خصوصی استان با حضور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و استانداری اردبیل کلنگ زنی خواهد شد . قابل توجه اینکه مجری طری از هیچ گونه اعتبار دولتی در اجرای این پروژه استفاده نخواهدکرد و با صرف اعتبار 132 میلیارد تومان و در کمتر از یک سال اجرا خواهد شد. سرمایه گذار این طرح سفر قدرتی است .با اجرای این پروژه 20 درصد ظرفیت تولید شیردر گاوداری های صنعتی استان افزایش خواهد یافت .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در این سفر در کنار مراسم کلنگ زنی این مجتمع بازدید از بزرگ ترین پروژه های آب و خاک استان که در پایاب سد خداآفرین از محل اعتبارات آبهای مرزی که با موافقت مقام معظم رهبری و در پی سفر ریاست جمهوری به استان تامین اعتبار و در حال اجراست و نیز سرکشی به مزارع غلات و دانه های روغنی و مجتمع های شهرک های گلخانه ای نیر صورت خواهد گرفت./


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید