Iranian Agriculture News Agency

با لغو عملی تحریم‌ها و گشایش رسمی دفتر مرکزی در ایران؛

پای ابزارآلات برند آلمانی بوش به باغ‌ها، مزارع و صنایع غذایی ایران باز می‌شود

با لغو عملی تحریم‌ها و گشایش رسمی دفتر مرکزی در ایران طی هفته جاری، پای ابزارآلات برند آلمانی بوش به باغ‌ها، مزارع و صنایع غذایی ایران باز می‌شود.

پای ابزارآلات برند آلمانی بوش به باغ‌ها، مزارع و صنایع غذایی ایران باز می‌شود


خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا):


چمن‌زن دستی شارژی بوش با تیغه اضافی، دنده بوش برای ماشین‌آلات کشاورزی و انواع ماشین‌ها و ابزارآلات صنعتی برند جهانی بوش را کمتر کسی است که نتواند بپسندد، آن هم به یک دلیل؛ حساسیت تاریخی تولیدکنندگان این برند در ساخت ابزارآلات صنعتی و ماشین‌آلاتی که کاربرد روزمره در مقیاس‌های بزرگ و کوچک خانگی و صنعتی دارد.

حال به‌نظر می‌رسد با حضور پررنگ هیأت‌های تجاری آلمانی در تهران که نمونه پررنگ و بارز آنها حضور وزیر کشاورزی آلمان در تهران و ملاقات با محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی بود؛ حضور ویژه شرکت‌های آلمانی در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و صنایع مربوطه شیراز و روردرو شدن با تولیدکنندگان ایرانی و کشاورزان کشورمان نقطه بارز و عملی شایش فصل تازه همکاری‌ها میان دو کشور بوده است. اتفاقی که می‌تواند به تسریع حجم همکاری‌های همه‌جانبه دو کشور و حتی سایر برندهای شاخص اروپایی در ایران بیانجامد.

در این میان و بر اساس اطلاعات موثق خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در هفته جاری با حضور اووه راشکه، رئیس هیأت‌مدیره بوش آلمان و آندراس اشمیت، مدیرعامل بوش ایران، دفتر مرکزی بوش آلمان به‌عنوان یکی از برترین برندهای ممتاز صنعتی که شعار تکنولوژی در خدمت زندگی را در پیشانی شعارهای بروشورهای خود دارد، در ایران بازگشایی می‌شود تا فصلی تازه در بازار محصولات آن در ایران ازجمله بخش کشاورزی و صنایع غذایی رقم بخورد.

شرکتی که گفته می‌شود برای رشد فعالیت‌های تجاری خود در ایران، اکنون با سرمایه‌گذاری‌هایی جدید به این کشور بازگشته است و ایران، به‌عنوان دومین بازار مصرفی بزرگ در منطقه خاورمیانه با نرخ رشد بالای پنج درصد، جمعیتی بیش از تقریباً 80 میلیون نفر و میانگین سن 28 سال، از کشورهای مورد توجه شرکت بوش در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

ƒبه گزارش ایانا، شرکت بوش در قالب یک شرکت سهامی خاص با عنوان "بوش تجارت پارس" با همه بخش‌های تجاری خود اعم از "کارافزارهای پویایی"، "فناوری صنعتی"، "کالاهای مصرفی" و "فناوری انرژی و ساخت و ساز" فعالیت خواهد کرد.

ƒ راشکه Raschke رئیس هیأت‌مدیره بوش آلمان با بیان اینکه ایران بازاری مهم برای بوش محسوب می‌شود و ما در صدد حضوری دائمی در این کشور توأم با روابطی مطمئن و قوی با مشتریان و شرکای تجاری خود هستیم، گفت: بوش به‌عنوان عرضه‌کننده جهانی فناوری و خدمات، پتانسیل قوی بازار ایران را باور دارد و برای تأکید تعهدش به حضور در کشور، یک شرکت تابعه ناحیه‌ای برای ایران تأسیس کرده و تا پایان سال جاری، قصد دارد حدود 50 نفر را برای شرکت تابعه ایران استخدام کند.

وی خاطرنشان کرد: "هدف ما این است که زندگی مردم ایران را ایمن‌تر، دوستدار محیط و آسان‌تر بسازیم."

به گفته راشکه، مدیریت بوش باور دارد که بعد از لغو تحریم‌ها ایران به یک بازار دارای رشدی سریع، پیوسته و مطمئن در خاورمیانه تبدیل شود. کمااینکه طبق پیش‌بینی‌های "واحد اطلاعات اقتصادی، با مسئولیت محدود" ( Economic Intelligence Unit Ltd ) که در سال 2016 منتشر شد، نرخ رشد این کشور از سال 2016 تا 2020 بین 4.5 درصد تا 5.5 درصد خواهد بود.

"اووه راشکه" ( Uwe Raschke ) افزود: "با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی باثبات ایران، این کشور بازاری بسیار جذاب برای بوش است. از زمانی که تحریم‌ها لغو شده است، به نحوی نظام‌مند تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های تجاری خود را در این کشور توسعه دهیم. ما از طریق ارتباط با شرکا و مشتریان محلی سابق خود به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه نائل شده‌ایم. از اینکه به ایران بازمی‌گردیم در پوست خود نمی‌گنجیم."

بوش در 1971 میلادی به‌طور رسمی فعالیت تجاری خود در ایران را آغاز کرده بود که در دوران تحریم‌ها این همکاری متوقف شد./

S-950212-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید