Iranian Agriculture News Agency

فعالان کشاورزی و صنایع غذایی ایران و ترکیه در تهران گردهم می‌آیند

فعالان اقتصادی کشور ترکیه ازجمله فعالان صنایع غذایی و کشاورزی این کشور، یک‌شنبه صبح در هتل اسپیناس تهران میزبان طرف‌های تجاری خود در ایران برای مذاکرات رودرروی اقتصادی هستند.

فعالان کشاورزی و صنایع غذایی ایران و ترکیه در تهران گردهم می‌آیند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، ترکیه، به‌عنوان اصلی‌ترین کشور اوراسیا و شاهراه تجارت اروپا، اقتصادی متکی بر دو عنصر بومی و مدرن دارد که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشاورزی خود توانسته است در سال 2005 رتبه هفتم جهان را در تولیدات کشاورزی به‌دست آورد.

هم‌اکنون اقتصاد ترکیه رشد حدود 8.9 درصدی را تجربه می‌کند. همکاری‌های مشترک ایران و ترکیه در زمینه‌های مختلف ازجمله تولیدات کشاورزی و بهره‌گیری از تکنولوژی در کشاورزی و فرآوری محصول می‌تواند زمینه بهتری برای تولیدکنندگان و صنایع مختلف تولیدی و تبدیلی داخلی برای جایگیری در میان صادرکنندگان مطرح جهان فراهم کند.

در همین راستا، روز یک‌شنبه (12 اردیبهشت‌ماه 1395) مطابق با 31 آوریل 2015 در محل هتل " اسپیناس" واقع در بلوار کشاورز، نشست هیأت تجاری استانبول با فعالان اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

در این نشست که شرکت‌های مختلف نان و محصولات آردی، چرم و پوست، گوشت و فرآورده‌های گوشتی، غذای صنعتی، پرسنلی و بیمارستانی، گردو، بادام و فندق فرآوری‌شده به همراه شرکت‌های متنوع صنعتی و بازرگانی ترکیه حضور خواهند داشت، ضمن امکان رویارویی بازرگانان ایرانی با تولیدکنندگان و مدیران بلندپایه ترکیه ای، زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری مشترک و اخذ نمایندگی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر یا حضور در این همایش، می‌توانند اینجا مراجعه کنند./

O-950208-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید