Iranian Agriculture News Agency

بررسی ایانا از مواد قانونی کنترل واردات محصولات کشاورزی

واگذاری تنظیم بازار مرغ به وزارت صنعت تکذیب شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ارجاع تنظیم بازار مرغ به وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط وزارت جهاد کشاورزی را تکذیب کرد.

واگذاری تنظیم بازار مرغ به وزارت صنعت تکذیب شد
واگذاری تنظیم بازار مرغ به وزارت صنعت تکذیب شد

مدیرعامل اتحادیه سراری مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: خبر ارجاع تنظیم بازار مرغ به وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط وزارت جهاد کشاورزی که به نقل از اینجانب به روی سایت خبرگزاری‌ها قرار گرفته است، صحت ندارد.

حسن مقدم‌نیا افزود: در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، شرایط سخت تولید مرغ و جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مورد تأکید قرار گرفت که پیوست آن دکتر خلیلیان با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور تلاش کرد وضعیت بحرانی مرغداران را برای رئیس کابینه تبیین کند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور برگزار کرده است، از دکتر احمدی‌نژاد خواسته است وزارت صنعت، معدن و تجارت که ابزارهای مؤثری مثل سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده را در اختیار دارد، با افزایش کف قیمت خرید مرغ، وضعیت پرورش‌دهندگان از بحران فعلی خارج کند.

مقدم‌نیا ادامه داد: افزایش قیمت کف خرید مرغ با تنظیم بازار مرغ که در خبر مذکور در خروجی یک خبرگزاری قرار گرفته است، منافات دارد که بدین‌وسیله خبر مذکور اصلاح و تکذیب می‌شود.

وی تصریح کرد: طرحی تهیه شده که بر اساس آن مسأله جوجه‌ریزی و سوخت واحدهای پرورش باید با همکاری واحدهای استانی و شهرستانی تسهیل می‌شود. به این معنا که با تجهیز واحدهای پرورش، قیمت تمام‌شده سوخت در واحدهای مرغداری کاهش پیدا کند./

خبرنگار: فاطمه مهردادیان

N-901101-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید