Iranian Agriculture News Agency

بلوار کشاورز به توپ بسته شد/ عکس


هنرآنلاین: آثار هنری رویداد "بهارستان" این روزها حال و هوای دیگری به شهر تهران داده است. یکی از مسیرهای پر از اثر این رویداد، بلوار کشاورز است که آثار متعددی از هنرمندان را در خود جای داده است.

یکی از آثاری که در این بلوار نظر شهروندان را به خود جلب کرده، اثر مرضیه سرسریان است که بالغ بر هزار توپ یونولیتی در ابعاد مختلف و تعدادی نردبام را در محور بلوار کشاورز به عنوان هنر محیطی در رویداد "بهارستان" ارائه کرده است.

این هنرمند مجسمه‌ساز درباره این اثر گفت: اثرم تقریبا فانتزی است و از توپ‌هایی شکل گرفته است که روی یک محور قرار گرفته‌اند. این طرح از رویای یک هنرمند نشات گرفته است. در این اثر ابرهایی دیده می‌شود که نردبام‌هایی از آنها عبور می‌کنند. ایده این اثر این است که این گذشتن از ابرها به مخاطب کمک می‌کند تا به رویای شهرمان فکر کند. این اثر رویاها را دست یافتنی می‌کند و با بودن مسیر نردبام و ابرهایی که در کنار هم هستند این رویا شکل می‌گیرد.

لازم به یادآوری است، رویداد هنری "بهارستان"(سالانه هنرهای شهری بهار تهران) در بخش‌های مجسمه، هنرهای محیطی، گرافیک، نقاشی دیواری و تخم‌مرغ‌های نوروزی همزمان با ایام نوروز ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید