Iranian Agriculture News Agency

در پیام نوروزی رئیس اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی خطاب به کارکنان این بانک تاکید شد:

بانک کشاورزی؛ یاریگر عطرآگین شدن سفره های مردم به عطر نان و سبزی زمین با خوان الهی

رئیس اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی در پیامی نوروزی از همکاری و همیاری کارکنان بانک کشاورزی تقدیر کرد.

بانک کشاورزی؛ یاریگر عطرآگین شدن سفره های مردم به عطر نان و سبزی زمین با خوان الهی

سید حجت اله اژدر، رئیس اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی در پیامی نوروزی از همکاری و همیاری کارکنان بانک کشاورزی تقدیر کرد .

به گزارش ایانا، در این پیام نوروزی که با نثری ادبی و همراه با حال و هوای احساسی نوروز تحریر شده است، رئیس اداره کل تدارکات و خدمات اجرایی بانک کشاورزی از این که همه کارکنان آن بانک بخش کشاورزی تلاش کردند تا با اقتدار و دوراندیشی ضمن توسعه اقتصادی پایدار در بخش سرفراز کشاورزی، سفره های مردم از عطر نان خالی نماند و زمین آکنده از نعمت و تسبیح خوان مائده سبز الهی شود، نکاتی دیگر را متذکر شده تا چه بسا سال آینده سالی باشد که تمامی ثانیه هایش سراسر از خوشی، خرمی و تحقق آرزوهایتان باشد

بنابراین گزارش متن این پیام به شرح ذیل است

به نام خالق هستی بخش جهانیان

تو بهاری ؟

نه

بهاران از توست

از تو می گیرد وام

هر بهار این همه زیبایی را

دوستان مهربانم؛

اکنون که خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری نهاد تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره به جهانیان خبر دهد، امید می رود دل های سرشار از محبت و صمیمیت شما خوبان به میمنت این تقدیر بزرگ الهی، با طراوت بهار و سرسبزی نوروز شادترین ایام را تجربه نماید .

خدای مهربان را شاکرم که امروز هم با وجود تمامی مشکلات سال گذشته، کارنامه اعمال خود و دوستانم را بهترین رقم زده و آنچه به عنوان وظیفه انسانی و سازمانی به عهده مان گذاشته بود به لطف و کرمش با افتخار و سربلندی به پایان رسانده و توفیقاتی را که جز در سایه همدلی و راست کرداری و مدیریتی شایسته و لایق امکان پذیر نبود به دست خود و یارانم مقدر ساخت .

دوستان، همه تلاش کردیم تا با اقتدار و دوراندیشی ضمن توسعه اقتصادی پایدار در بخش سرفراز کشاورزی، سفره های مردم از عطر نان خالی نماند و زمین آکنده از نعمت و تسبیح خوان مائده سبز الهی شود .

آنچه پر واضح است، کوششی است که شما تلاشگران با روح بلند و اندیشه ژرف خویش، با وجدان کاری، عدالت محوری، صداقت و رازداری از خود نشان داده، تمامی ارزش های معنوی، انسانی و سازمانی را به نحو شایسته بکار بسته و موجب سربلندی بانک سبزمان شدید .

بنده به عنوان یک خدمتگزار در بانک همیشه سرفراز کشاورزی بر خود واجب می دانم به پاس اهتمام مستمر، خدمات بی دریغ و همراهی صادقانه ای که در راه پر فراز و نشیب خدمتگذاری از خود نشان داده، درود بیکران خویش را نثارتان نموده و سالی توأم با سلامتی، نشاط و کامیابی را برای خود و خانواده معززتان از خداوند خوبیی ها مسئلت نمایم .

امید دارم سالی که در پیش رو دارید تمامی ثانیه هایش سراسر از خوشی، خرمی و تحقق آرزوهایتان باشد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید