Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

توزیع میوه شب عید در اردبیل با آمادگی کامل از 24 اسفند ماه

بیش از نیاز داخلی استان 1500 تن سیب قرمز و پرتقال خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است که این میوه ها با نظارت مستقیم کارشناسان تا مرحله بارگیری کیفیت نوع میوه به صورت دقیق نظارت به عمل آمده است.

توزیع میوه شب عید در اردبیل با آمادگی کامل از 24 اسفند ماه



به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ، عدیل سروی با اعلام این خبرافزود: سه ماه پیش دستور العمل مبنی بر تهیه و تامین میوه شبت عید به استان ابلاغ گردید که در راستای ابلاغیه نسبت به فعال سازی کارگروه تنظیم بازار و برگزاری جلسات با حضور اعضاء مقرر شد تامین میوه و ذخیره سازی شد.

وی افزود: بیش از نیاز داخلی استان 1500 تن سیب قرمز و پرتقال خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است که این میوه ها با نظارت مستقیم کارشناسان تا مرحله بارگیری کیفیت نوع میوه به صورت دقیق نظارت به عمل آمده است.

سروی افزود: مباشر توزیع در شهرستان های استان و بخش ها، اتحادیه تعاونی روستایی و در شهر اردبیل سازمان میادین میوه و تره بار تعیین گردیده است. در سطح استان 110 غرفه عرضه مستقیم میوه شب عید فعال خواهند بود و امسال با ابتکار و نوآوری برای نخستین بار یک غرفه مشخص در دروازده آستارا مستقر خواهد شد که به لحاظ نبود فرصت و زمان مناسب برای خرید توسط کارکنان دولت برای این قشر زحمتکش برای تهیه میوه شب عید خدمات شایسته ای به صورت متمرکز ارائه می شود. البته این ابتکار برای جلوگیری از طولانی شدن صفوف متقاضیان اعمال خواهد شد.

وی در خصوص قیمت میوه های عرضه شده در غرفه ها نیز اشعار داشت: سیب قرمز از قرار هرکیلو گرم 2000 ریال و پرتقال هرکیلوگرم 23000 ریال است.

این مقام مسئول اضافه کرد: عملیات عرضه میوه شب عید از 24 اسفند ماه سال جاری شروع و در خود ایام تعطیلات در چهار روز اول در چهار نقطه شهرستان اردبیل در مبادی ورودی های آستارا، خلخال، نیر و مغان نیز کار توزیع ادامه خواهد داشت.

این قیمت گذاری بر اساس ستاد تنظیم بازار استان اردبیل انجام گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید