Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

تدوین سند راهبردی روابط عمومی های جهاد کشاورزی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و بر لزوم توسعه اطلاع رسانی موثر به بهره برداران بخش کشاورزی و همه مردم تاکید کرد.

تدوین سند راهبردی روابط عمومی های جهاد کشاورزی


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره وری آب و تولید محصولات کشاورزی از جمله مهمترین رویکردهای دولت یازدهم در بخش کشاورزی بوده است.
به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی سراسری روسای روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای،انتقال کشت های بهاره به پاییزه برای استفاده از آب سبز (باران)، ترویج و توسعه کشت نشایی از مهم ترین طرح های وزارت جهاد کشاورزی در راستای افزایش بهره وری آب در دولت تدبیر و امید بوده است.
وی با اشاره به کاهش 18 درصدی میزان بارش های کشور در سال گذشته خاطرنشان کرد: با تدابیر و اقدامات دولت یازدهم در بخش کشاورزی،تراز غذایی کشور از منفی 8 میلیارد دلار در سال 92 به منفی 4 میلیارد دلار در سال جاری کاهش یافته است.
رمضان نژاد گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، طرح های پرورش ماهی در قفس، توسعه کشت گیاهان دارویی و افزایش تولید دانه های روغنی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در مردمی کردن فعالیت ها بویژه در حوزه حفظ، احیا و نگهداری منابع طبیعی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی، سیاست حمایت از تولیدکنندگان با رعایت حقوق مصرف کنندگان را در تولید و تنظیم بازار کلان محصولات کشاورزی دنبال می کند.
رمضان نژاد در ادامه از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها خبر داد و بر لزوم توسعه اطلاع رسانی موثر به بهره برداران بخش کشاورزی و همه مردم تاکید کرد.
وی با بیان این که روابط عمومی ها در اجرای طرح دولت الکترونیک پیشگام هستند،تصریح کرد: باید از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به ویژه شبکه های مجازی در ارتقای آگاهی های جامعه و توسعه اطلاع رسانی بخش کشاورزی استفاده کرد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید