Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج به ایانا خبر داد:

1000 نونهال، نهال کاشتند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از اتمام طرح پویش درختکاری دانش‌آموزان این کلانشهر خبر داد.

1000 نونهال، نهال کاشتند


محمدرضا زین‌العابدینی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) به کاشت 10 هزار نهال زیتون به مناسبت هفته درختکاری در این کلانشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه زیتون نماد صلح و دوستی است، امسال از آغاز هفته درختکاری تا پایان اسفندماه جاری این تعداد نهال زیتون در نقاط مختلف شهر اعم از بلوارها، میادین، رفیوژها و... کاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، مقرر شد که امسال در کرج دو هفته درختکاری داشته باشیم که در راستای آن برنامه‌های مختلفی طی مدت مذکور اجرا شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح پویش درختکاری دانش‌آموزان طی هفته درختکاری خبر داد و افزود: این طرح برای نخستین‌بار است که در سطح کرج اجرا شد.

زین‌العابدینی ادامه داد: طی چند مرحله در مجموع 1000 دانش‌آموز دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی کرج به اراضی جنگل کاری باغستان اعزام شدند تا هفته درختکاری را با غرس نهال گرامی بدارند.

وی با اشاره به استقبال ویژه و مطلوب مدارس از این طرح تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این اردوی یک روزه، علاوه بر کاشت نهال به فراگیری نکات آموزشی از سوی کارشناسان سازمان پرداختند.

زین‌العابدینی در پایان به کاشت 10 هزار نهال زیتون به مناسبت هفته درختکاری در این کلانشهر اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه زیتون نماد صلح و دوستی است، امسال از آغاز هفته درختکاری تا پایان اسفندماه جاری این تعداد نهال زیتون در نقاط مختلف شهر اعم از بلوارها، میادین، رفیوژها و... کاشته می‌شود./

B-941218-03

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید