Iranian Agriculture News Agency

برای منبع درآمد پایدار زنان مبتلا به سرطان پستان، کودکان بی سرپرست و پاسداشت محیط زیست؛

درآمد یک کارخانه آب معدنی وقف خیریه شد/ علی دایی و محمدرضا شجریان از اعضای هیات امنا

درآمد بطری های آبی صرف بسترسازی برای آینده کودکان می شود، در آمد بطری های صورتی به پیشگیری و درمان سرطان خصوصا سرطان پستان زنان که بیش ترین آمار را در کشور به خود اختصاص داده، تخصیص می یابد و درآمد بطری های سبز نیز برای پاسداشت محیط زیست هزینه خواهد شد.

درآمد یک کارخانه آب معدنی وقف خیریه شد/ علی دایی و محمدرضا شجریان از اعضای هیات امنا

درآمد سالانه یک کارخانه آب معدنی با تشکیل یک مؤسسه خیریه، وقف امور حفاظت محیط زیست، کمک به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و درمان زنانی که از سرطان پستان رنج می‌برند، شد .

به گزارش خبرنگار ایانا، صبح امروز 13 اسفند ماه، طی آیینی مدیران شرکت آب‌معدنی " مهرآب بهشت" با تأسیس مؤسسه نیکوکاری، درآمد حاصل از فروش آب‌های معدنی را به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، زنانی که از سرطان پستان رنج می‌برند و حفاظت محیط‌زیست اختصاص دادند .

این افراد با وقف درآمد حاصل تصمیم گرفتند که مؤسسه ای نیکوکاری را به هیأت امنایی علی دایی، لاله اسکندری، هادی ساعی، پروفسور رضا اعتصامی، محمدرضا شجریان، رویا ایمانی، شهناز تفنگچی، یوسف جوان، رامین خسروخاور، حمیدرضا صمدی، احمدرضا صمدی و سعیده قدس تشکیل دهند تا این افراد نسبت به هزینه‌کرد درآمد حاصله در حوزه‌های مورد وقف تصمیم‌گیری کنند .

سعیده قدس از موسسان مؤسسه محک در این آیین گفت:‌ مؤسسه محک خیلی خرج دارد و دغدغه ما تأمین مالی است . ما یک ذخیره برای مواقع بحرانی در نظر گرفته‌ایم که تنها برای ۶ ماه پاسخگو خواهد بود،‌ بنابراین به یک درآمد ثابت نیازمند هستیم .

وی اقدام شرکت آب‌معدنی مهرآب بهشت را که با برند "دی دی" به عرضه آب معدنی مبادرت می ورزد، تأمین منبع پایدار برای موسسه محک دانست و گفت:‌ خوشحالیم که امروز برای ما منبع درآمدی ثابت در نظر گرفته شده است.

چهاردهم اسفندماه سال گذشته، همزمان با روز نیکوکاری و در شهرستان نیر از توابع استان اردبیل، پروژه کارخانه مهرآب بهشت با ظرفیت تولید 110 میلیون بطری آب معدنی و تصفیه شده و با برند DIDI کلید خورد. تولیدات این مجموعه در سه رنگ بطری و با اهداف خاص اعلام شده به بازار راه یافته است. درآمد بطری های آبی یا DIDI Tomorrow صرف بسترسازی برای آینده کودکان می شود، در آمد بطری های صورتی یا DIDI Hope به پیشگیری و درمان سرطان خصوصا سرطان پستان زنان که بیش ترین آمار را در کشور به خود اختصاص داده، تخصیص می یابد و درآمد بطری های سبز یا DIDI Green نیز برای پاسداشت محیط زیست هزینه خواهد شد . /

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید