Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

300 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان به صندوق بیمه کشاورزی اختصاص یافت

با پیگیری های مستمر وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت دولت، وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، 300 میلیارد تومان منابع مورد نیاز صندوق بیمه کشاورزی برای پرداخت خسارت کشاورزان آسیب دیده امروز اختصاص یافت.

300 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان به صندوق بیمه کشاورزی اختصاص یافت


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: 300 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان به صندوق بیمه کشاورزی اختصاص یافت.
به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده اظهار داشت: با پیگیری های مستمر وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت دولت، وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، 300 میلیارد تومان منابع مورد نیاز صندوق بیمه کشاورزی برای پرداخت خسارت کشاورزان آسیب دیده امروز اختصاص یافت.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت این مبلغ از امروز به کشاورزان خسارت دیده آغاز شده است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: با هدف پشتیبانی از بخش کشاورزی،دولت یازدهم نسبت به تقویت صندوق بیمه کشاورزی در قالب ردیف های بودجه ای و اعتباری اقدام کرده و در این راستا، تمهیدات لازم را برای تهاتر بدهی های سال های گذشته این صندوق که از سال 1390 تاکنون پرداخت نشده بود، اندیشیده تا این صندوق بتواند پوشش های حمایتی خود را به موقع و مناسب از کشاورزان به عمل آورد.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید