Iranian Agriculture News Agency

با امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و شرکت صنایع شیر ایران

سامانه الکترونیکی خدمات مالی مراحل تولید تا توزیع صنایع شیر ایران، به زودی رونمایی می شود

بر اساس تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و شرکت صنایع شیر ایران، در صورت تجمع و رسوب حساب های بالغ بر 40 شرکت وابسته به شرکت صنایع شیر ایران در بانک کشاورزی، این بانک نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی، خدمات مالی ریالی، ارزی و الکترونیکی و پرداخت تسهیلات به این شرکت ها و کارکنان آن ها اقدام خواهد کرد.

سامانه الکترونیکی خدمات مالی مراحل تولید تا توزیع صنایع شیر ایران، به زودی رونمایی می شود
بانک کشاورزی و شرکت صنایع شیر ایران، تفاهم نامه ای برای توسعه همکاری های متقابل امضا کردند.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک گسترش همکاری با شرکت صنایع شیر ایران را مشارکت در تحقق امنیت غذایی کشور و موجب خرسندی دانست و گفت: ما در بانک کشاورزی معتقدیم صنعتی فکر کردن، صنعتی کار کردن و صنعتی بودن تنها راهی است که کشاورزی را به کسب و کاری سودده و دارای ارزش افزوده و امکان صادرات تبدیل می کند .

وی افزود: بانک کشاورزی به دلیل داشتن بدنه تخصصی قوی و دسترسی انحصاری به سیستم Core banking، توا نایی پشتیبانی و ارائه خدمات از نخستین مراحل تولید تا جزیی ترین مراحل توزیع را دارد و به زودی از سامانه ای الکترونیکی در این زمینه رونمایی خواهد شد .

در این جلسه همچنین علی رومی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع شیر ایران، با اشاره به سهولت همکاری با بانک کشاورزی به دلیل ماهیت تخصصی آن، از امضای این تفاهم نامه و گسترش تعاملات با بانک کشاورزی اظهار خرسندی کرد .

بر اساس این قرارداد در صورت تجمع و رسوب حساب های بالغ بر 40 شرکت وابسته به شرکت صنایع شیر ایران در بانک کشاورزی، این بانک نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی، خدمات مالی ریالی، ارزی و الکترونیکی و پرداخت تسهیلات به این شرکت ها و کارکنان آن ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید