Iranian Agriculture News Agency

معرفی «تالار حراج» و روغن‌های بی‌کلسترول در "اقتصاد سبز"

پنجاه و چهارمین شماره نشریه «اقتصاد سبز» ویژه دی‌ماه 94 به سردبیری محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

معرفی «تالار حراج» و روغن‌های بی‌کلسترول در "اقتصاد سبز"

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، «تالار حراج مشکل‌گشای بازار محصولات کشاورزی» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به قلم محمدرضا جمشیدی به رشته تحریر درآمده است.



در بخشی از سرمقاله می‌خوانیم که «در شرایط فعلی به‌نظر می‌رسد اگر نیم‌نگاهی به نسخه‌های موجود در کشورهای پیشرفته بیاندازیم کلاف سردرگم تنظیم بازار محصولات کشاورزی گشایش خواهد یافت. تجربه‌های موفقی که در آن هیچ نهادی حتی سازمان میادین میوه و تره‌بار به خود اجازه قیمت‌گذاری نمی‌دهد و تابلو یا سالنی با عنوان «سالن حراج» تعیین کننده قیمت محصولات کشاورزی است....»

«زمین به من گندم داد، گندمو بردم آسیاب» عنوان گزارش اصلی «اقتصاد سبز» این شماره است که با قلم یحیی امیری یک گزارش میدانی از نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نان را به چاپ رسانده است.

«بدرقه آقای ناظر» عنوان گزارش دیگر این شماره است که به‌طور اختصاصی به شرح مراسم تجلیل تشکل‌های صنایع غذایی از خدمات هدایت حسینی پرداخته است.

«سهم کشاورزی از قلک بودجه ملی» نیز گزارش مهم دیگر این شماره «اقتصاد سبز» است که در آن نویسنده از زاویه‌ای خاص، سهم بخش کشاورزی از بودجه 95 را تحلیل کرده است.

«حمایت از کشاورزی و صنایع غذایی کلید بهبود وضعیت کلی اقتصاد» به قلم احمد صادقیان، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایغ غذایی اتاق ایران و «جایگاه ایران و ترکیه در پازل بازار محصولات کشاورزی و صنایع غذایی روسیه» به قلم کاوه زرگران، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران، در کنار گفت‌وگو با علی موحد، دبیر کارگروه صنایع غذایی اتاق ایران پیرامون نامه اخیرش به محسن جلال‌پور رییس اتاق ایران که با عنوان «پیشنهاد تشکیل کمیته پیشگیری از بحران در اتاق ایران» در مجموع پرونده کاملی از اتفاقات یک ماه اخیر اتاق ایران را در خود جای داده است.

احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مستقیم «زربال»، «شیرین عسل» چگونه «شیرین عسل» شد، قدرت نمایی «بولر» در کارخانه آرد «مانا»، اعطای تسهیلات برای رونق صنعت ماشین‌سازان صنایع غذایی، مشروح گزارش دومین مرحله شمارش آرای نظرسنجی از مصرف‌کنندگان برای انتخاب شرکت‌های برتر از جمله اهم مطالب این شماره نشریه به حساب می‌آید که در کنار بخش‌های ثابتی نظیر کشاورزی پست مدرن، اخبار برندها، دنیای نمایشگاه‌ها و مطلب خواندنی «روغن‌های بی‌کلسترول و ضد سرطان» در مجموع نشریه‌ای متنوع را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید