Iranian Agriculture News Agency

کمیسیون کشاورزی در قانون‌گذاری نمره 15 و در نظارت نمره 10 به خود داد

اعضای کمیسیون کشاورزی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به قانون‌گذاری خود نمره 15 و به نظارت خود نمره 10 دادند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایانا با اعلام این مطلب گفت: هرچند کمیسیون کشاورزی توانست در سه سال دور هشتم مجلس در لیست برترین کمیسیون‌ها قرار گیرد، اما به‌نظر می‌رسد نمره این کمیسیون در روزهای باقی‌مانده به انتخابات 15 باشد.

اقبال محمدی افزود: با وجود تصویب قوانین مؤثر در بخش کشاورزی به‌نظر می‌رسد مجلس آینده باید هم‌گام تصویب قوانین مؤثر نسبت به نظارت بیشتر در اجرای قوانین مصوب‌شده نیز تلاش کند.

در حالی مجلس در پایان وقت کاری 28 دی‌ماه به تعطیلی رفت تا به استقبال انتخابات دور نهم نمایندگی برود، اعضای کمیسیون کشاورزی در بررسی کارنامه خود نمره 15 به قانون‌گذاری در این کمیسیون دادند.

گفتنی است، 22 نفر در کمیسیون کشاورزی مجلس عضو بودند که طی چهار سال دوره نمایندگی توانستند قوانین قابل توجهی نظیر قانون افزایش بهره‌وری، قانون جامع منابع طبیعی، قانون دامپزشکی، پروانه‌دار کردن چاه‌های فاقد پروانه، هدفمندی یارانه‌ها در بخش کشاورزی، مدیریت واردات به وزارت جهاد کشاورزی و ده‌ها قانون مؤثر دیگر را در این حوزه تصویب کنند./

خبرنگار: فاطمه مهردادیان

P-901030-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید