Iranian Agriculture News Agency

فائو در تدارک برگزاری مراسم روز جهانی خاک/ مدافع همیشگی خاک باشید

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در آستانه روز جهانی خاک (پنجم دسامبر - 14 آذرماه) خواستار همکاری مردم در گسترش اهمیت و حفظ خاک شد.

فائو در تدارک برگزاری مراسم روز جهانی خاک/ مدافع همیشگی خاک باشید
فائو در تدارک برگزاری مراسم روز جهانی خاک/ مدافع همیشگی خاک باشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با اشاره به فرصت یک‌ماهه باقیمانده تا روز جهانی خاک در سال جهانی آن از برگزاری صدها برنامه و طرح در سراسر جهان برای بزرگداشت خاک در این روز خبر داده است.

فائو با مهم برشمردن روز جهانی خاک در سال جاری به‌دلیل برگزاری آن در سال جهانی خاک 2015، به برگزاری مراسم در چهارم دسامبر در دفتر مرکزی فائو در رم و مراسمی در دفاتر منطقه‌ای فائو اشاره کرد و این مراسم را فرصت مناسبی برای رسیدن به دستاوردهای نهایی این سال، ارائه خروجی‌های مهم سال خاک و فراهم شدن فرصتی برای ارائه وضعیت منابع خاک در جهان اعلام کرده است.

در طول سال 2015، انبوهی از اطلاعات به شش زبان رسمی فائو و سایر زبان‌های جهان شامل پوسترها، اینفوگرافی‌ها، ویدئوها و جزوات آموزشی تولید و گردآوری شد.

فائو اعلام کرده است در مراسم تدارک دیده شده برای روز جهانی خاک، برای دستیابی به اطلاعاتی در زمینه اینکه چرا خاک سالم اساس و پایه زندگی سالم است به ما بپیوندید و مطالب فائو را به اشتراک بگذارید.

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در گزارش خود تأکید کرده است که بی‌شک سال 2015 به اتمام خواهد رسید، اما حفظ خاک باید اولویت تمامی مردم جهان در تمام سال‌های آینده باشد./

خبرنگار: افسانه زعیم‌زاده

S-940809-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید