Iranian Agriculture News Agency

جدول برنامه های مجله کشاورزی از امروز شانزدهم تا بیست و دوم خرداد

جدول زمان بندی پخش برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار از تاریخ شانزدهم تا بیست و دوم خرداد ماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در برنامه کارشناسی شنبه شانزدهم خرداد ماه موضوع محصول ارگانیک و سالم توسط مهندس دکتر محمد رضا رضا پناه - مدیر قطب علمی ارگانیک ایران - بررسی خواهد شد.

براساس این گزارش، اهمیت انجیر و گرده افشانی موضوع برنامه کارشناسی یک شنبه هفدهم خرداد است که از سوی مهندس ابوالقاسم حسن پور ارائه می شود.

این گزارش در ادامه یادآور شده است: موضوع برنامه کارشناسی دوشنبه هجدهم خرداد بهداشت و بیماری‌های پرندگان خانگی است که توسط دکتر سید احمد مدنی - استادیار گروه بیماری‌های طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و مدرس دوره‌های بازآموزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. - مورد بررسی قرار می گیرد.

براساس این گزارش، دکتر محمد حسین لباسچی- عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع در بخش گیاهان دارویی - در برنامه کارشناسی سه شنبه نوزدهم خرداد به موضوع کشت دیم گیاهان دارویی در ایران می پردازد.

این گزارش همچنین افزوده است: کشاورزی حفاظتی - مکانیزاسیون موضوع کارشناسی برنامه چهار شنبه بیستم خرداد شبکه تلویزیونی بازار است که توسط مهندس کامبیز عباسی ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، خطر تبدیل اراضی حاصلخیز کشاورزی موضوع کارشناسی برنامه پنج شنبه بیست و یکم خرداد شبکه تلویزیونی بازار است که از ساعت 19 و باز پخش آن روز بعد ساعت هفت صبح از این شبکه پخش می شود.

گزارش روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار در پایان برنامه آموزشی کلاس کشاورزی این شبکه را موضوعات ارقام و مراقبت های زراعی، آفات ذرت، بیماری های ذرت و علف های هرز ذرت اعلام کرده است که توسط مهندس مهرانی، مهندس نوبهار، دکتر مومنی و دکتر هادی زاده ساعت 45 : 20 از شنبه تا پنج شنبه این هفته آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است در برنامه کارشناسی علاوه بر حضور کارشناس، گزارش های تصویری، گفت و گوی تلفنی با میهمان برنامه، طرح پرسش های بینندگان، پرسش چهار گزینه ای و ... در موضوع برنامه شبکه تلویزیونی بازار پخش می شود.

خبر: حبیب ا... افزونی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید