Iranian Agriculture News Agency

"اقتصادسبز"، توپ جام جهانی را زیر پای صنعت غذا گذاشت!

سی و ششمین شماره ماهنامه اقتصاد سبز به صاحب‌امتیازی و سردبیری محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

«تهدید صادرات صنایع غذایی ایران توسط «داعش» عنوان سرمقاله این شماره «اقتصاد سبز» است که به قلم سردبیرش نوشته شده و به وابستگی بیش از حد بازار صادراتی این بخش به یکی دو بازار منطقه اشاره شده است، در بخشی از این سرمقاله می‌خوانیم که: «... وابستگی بازارهای صادراتی صنایع غذایی ایران به چند کشور همسایه منطقه به‌خصوص عراق و افغانستان باعث شده که ناامنی‌های اخیر عراق و ظهور تروریست‌های داعش در این کشور، عملا شیرازه صادرات صنایع غذایی در سال جاری را با توجه به حجم بالای صادرات به عراق از هم بپاشد و ...»

«بی‌اعتقادی یا بی‌پولی وزارت جهاد کشاورزی» عنوان تحلیل دیگر این شماره «اقتصاد سبز» است که به قلم مهندس ابوالقاسم گلباف به رشته تحریر درآمده است.

مرکز نمایش امتعه در تهران سال 1313 تا اگروفود 1393، کارگروه گزارش «اقتصاد سبز» است که به سیر تکاملی نمایشگاه در ایران تا رسیدن به قله «اگروفود21» پرداخته است.

«پایان دوران ریاست 8 ساله رییس کنونی سازمان نظام مهندسی کشاورزی» عنوان گزارش دیگری است که به تحلیل انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و گمانه‌زنی‌های پیرامون ریاست آینده این سازمان پرداخته است.

رمزگشایی از تغییر غیرمنتظره مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در عرض 4 ماه، توپ جام جهانی زیر پای صنعت غذا، استاندارد کارآفرینی تدوین می‌شود، کالبدشکافی خرما از هسته تا پوست، نهضت سیلوسازی اسیر اشتباه استراتژیک مدیریت دولتی،تسهیلات ارزان فعالان سیلوسازی و نان صنعتی را به بیراهه برد، نان صنعتی بتی که فروکش کرد، اخبار برندها، تکذیب 4 شایعه تهدیدکننده سلامت آب‌های معدنی توسط پیمان فروهر دبیر انجمن، دل خنک‌کن‌های تابستانه، صدای زنگ خودکفایی از «پگاه» درآمد، مواد مغذی کشک مایع 3 برابر شیر و ماست است، نقطه عطف بورس جهانی کالاهای کشاورزی کجاست؟

ویژه توانمندی‌های کشاورزی استان مازندران، اپلیکیشن‌های کشاورزی، سرگرمی‌های کشاورزی، دنیای نمایشگاه‌ها و ... ازجمله اهم مطالب این نشریه وزین است که با 116 صفحه و قیمت 8 هزار تومان عرضه شده است.

خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) برای همکاران مطبوعاتی خود در این رسانه وزین آرزوی توفیق و بهروزی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید