Iranian Agriculture News Agency

تجدید میثاق با مدیران و کارکنان جهادکشاورزی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، طی مراسمی که در حسینیه جماران برگزار شد، حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی طی سخنانی، استقلال، آزادی و دین داری را سه خواسته تاریخی مردم ایران عنوان کرد و گفت: انقلاب و تاریخ ایران با نام امام خمینی(ره) گره خورده، زیرا نقطه تلاقی این سه آرمان بزرگ مردم بوده است.

وی افزود: این آرمان ها در بدو انقلاب اسلامی در شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی نیز متجلی شد.

حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ادامه داد: در سایر جریانات و قیام هایی که تا پیش از انقلاب اسلامی در ایران به وقوع پیوسته بود، تنها یکی از این سه آرمان مطرح بوده مانند جریان ملی شدن صنعت نفت که در آن استقلال خواهی دنبال شد، اما آزادی مطرح نبود.

در این مراسم، حجه الاسلام والمسلمین طباطبایی به نمایندگی از حوزه ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به نقش کارکنان این وزارتخانه در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی در عرصه های گوناگون، رضایت امام(ره) را جلب کرده و در جبهه و جنگ، تحت عنوان سنگرسازان بی سنگر؛ شهدا و جانبازان فراوانی به کشور تقدیم کرده است.

وی افزود: این وزارتخانه در عرصه کشاورزی، آبادانی و عمران شهری و روستایی نیز وظایف خود را در راستای تحقق آرمان ها و اهداف امام خمینی (ه) انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید