Iranian Agriculture News Agency

صدای مزه گیاهان و ادویه ها هم شنیدنی شد

این پوستر به شما اجازه می دهد تا صدای طعم گیاهان و ادویه های مختلف را بشنوید، فقط کافی است که دست خود را در هر بخشی از این پوستر قرار دهید تا نصدای ادویه های مختلف را بشنوید.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از پایگاه خبری اینگجت ، کمپانی شوآرتز که در کار تولید و توزیع ادویه است با کمپانی لندنی Grey برای مزه هر گیاه و ادویه ای یک صدای خاصی تولید کرده که با کشیدن دست روی پوستر می توان صدای مخصوص به آن را شنید. مثلا برای زیره سبز از صدای واژه E به صورت فلت استفاده شده و یا برای شنیدن صدای رازیانه E بزرگ را خواهید شنید.

فناوری خازنی لمسی Novalia (کمپانی سازنده لباس های مبتنی بر فناوری های پوشیدنی در کمبریج) با چاپ رسانای دیجیتالی در هم ترکیب شده تا این پوستر با اتودی هنری خلق شود. پوستر از طریق بلوتوث به موبایل و تبلت متصل شده و دنبال صداهای تعریف شده می گردد و برایتان از آنچه روی پوستر تعریف شده می گوید.


اندی لاکلی مدیر Grey می گوید 16 ادویه و گیاه مختلف روی پوستر تعریف شده و پوستر بعدی کاملا اینتراکتیو خواهد شد.


این پوستر تبلیغاتی راهی برای تصویر سازی یک افکت کامپیوتری روی پوستری هنری است که مجهز به فناوری رایانه های پوشیدنی بوده و می تواند صنعت تبلیغات قرن 21 را متحول سازد.




انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید