Iranian Agriculture News Agency

کمپانی "نستله" این بار "پاستارومانا" را وارد ایران کرد

مریم شعبان زاد: کمپانی نستله (Nestlé) به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی در جهان این بار به دنبال توسعه هر چه بیشتر محصولاتش نام تجاری"پاستارومانا" (pastaromana) را به صورت رسمی در ایران به ثبت رساند.

این کمپانی مواد غذایی سوئیسی و چندملیتی، در سال ۱۸۶۶ میلادی توسط هنری نستله تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۴۵۰ کارخانه در ۸۶ کشور جهان می‌باشد و شمار کارکنان آن بالغ بر ۳۳۰ هزار نفر اعلام شده‌است.

در پی پیشرفت های فراوانی که این شرکت به دست آورد، در سال ۲۰۱۱ میلادی در فهرست فورچون جهانی، در ۵۰۰ رده نخست یکی از سودآورترین شرکت جهان شناخته شد، همچنین با ارزش بازار ۲۳۳ میلیارد دلار در فهرست فایننشل تایمز جهانی ۵۰۰، در رتبه ۹ قرار گرفت.

مدیریت "نستله" بر این باور است که تمام خوردنی ها و نوشیدنی ها می توانند مایه ی لذت باشند و نقش مهمی در سبک زندگی ایده آل و رژیم غذایی سالم و متعادل افراد ایفا کنند، بنابراین با شعار «غذای سالم، زندگی سالم» محصولات متنوعی را به بازار ارائه می کند.

از جمله محصولاتی که توسط این کمپانی پیشگام در زمینه تغذیه، سلامتی و تندرستی در جهان با نام تجاری "پاستارومانا" تولید می شود، می توان از انواع سس، سس مایونز، انواع محصولات چاشنی دار، ادویه های معطر جهت طبخ غذا نام برد. همچنین، آبنبات، آدامس، پاستیل، تافی و شکلات از دیگر محصولاتی است که توسط این برند عرضه می شود و به زودی شاهد حضور آن در فروشگاه های ایران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید