Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

۱۳۸ پروژه تسهیلاتی و عمرانی بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر در گلستان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان اعلام کرد: ۱۳۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد و 620 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۳۸ پروژه تسهیلاتی و عمرانی بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر در گلستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، محمد برزعلی گفت: ۱۳۸ پروژه در زیر بخش‌های باغبانی و گلخانه، آب و خاک، دام و طیور، امور عشایر، شیلات و‌ آبزیان، صنایع کشاورزی، تعاون روستایی و منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد و 620 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۸ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای هزار و 224 نفر به‌طور  مستقیم فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود و 12 هزار و 237 خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

برزعلی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر امسال پروژه‌های مهمی در حوزه کشاورزی و تولیدی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این ایام تعداد ۶۹ پروژه در حوزه آب و خاک، ۹ پروژه در حوزه باغبانی و گلخانه، ۱۶ پروژه در حوزه دام و طیور، ۱۱ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، ۱۲ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی؛ ۱۶ پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری؛ سه پروژه در حوزه امور عشایر و دو پروژه در حوزه تعاون روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید