Iranian Agriculture News Agency

برای اولین بار در کشور؛

آغاز به کار سامانه پرداخت الکترونیکی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

ایانا-کشاورزی: با اجرای این سامانه، پرداخت با صدور فیزیکی چک متوقف و کلیه پرداخت‌ها با امضای الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

آغاز به کار سامانه پرداخت الکترونیکی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

سامانه پرداخت الکترونیکی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای اولین بار در کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، در جلسه‌ای که امروز با حضور حمید رسولی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مسئولین بانک مرکزی، در شرکت خدمات حمایتی برگزار شد،سامانه پرداخت الکترونیکی راه اندازی شد و آغاز به کار کرد.

رسولی در این نشست گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سوی بانک مرکزی به عنوان پایلوت برپایی و اجرای سامانه انتخاب شده و این شرکت به عنوان یک شرکت دولتی با توجه به حجم فعالیت‌ها در حوزه تامین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی و میزان فروش سالیانه خود، بستر مناسبی را برای اجرای این پروژه به عنوان پایلوت داراست.

او تصریح کرد: با اجرای این سامانه در این شرکت، پرداخت با صدور فیزیکی چک متوقف و کلیه پرداخت‌ها با امضای الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

رسولی ادامه داد: از مزایای این سیستم می‌توان به صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در منابع، پرداخت آنلاین (برخط) و بدون تاخیر به ذینفع، اعمال کنترل و نظارت بیشتر بر فرایند مذکور، امنیت و اطمینان و سهولت اجرای فرایند پرداخت اشاره کرد.

او خاطر نشان کرد: با این اقدام، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گام بزرگ دیگری در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های دولت الکترونیک در کشور بر خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید