Iranian Agriculture News Agency

نظارت بر نحوه و فرایند واگذاری زمین تشدید شود

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: نظارت بر واگذاری زمین برای اجرای دقیق و کامل طرح‌های کشاورزی و تولیدی و صنعتی با جدیت دنبال شود.

نظارت بر نحوه و فرایند واگذاری زمین تشدید شود

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی اظهار داشت: در واگذاری زمین باید نظارت و کنترل بیشتر و دقیق‌تری برای اجرای کامل طرح‌های کشاورزی و تولیدی و صنعتی به عمل آید و جلوی هرگونه کوتاهی انحرافی خارج از طرح‌های مصوب گرفته شود.

وی افزود:مسئولیت مدیریت حوزه زمین با این سازمان بوده ولازم است در واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های مختلف همه ابعاد آن بررسی و به‌طور مستمر نظارت انجام شود.

 

رئیس سازمان امور اراضی کشور با اشاره به تغییر کاربرها که به‌عنوان تهدیدی برای امنیت غذایی است خاطرنشان کرد:باید برنامه‌ریزی مناسبی برای زمین داشته باشیم و مناطقی که دارای خاک حاصلخیز است اجازه هیچ‌گونه تغییر کاربری داده نشود.

وی افزود: لازم است با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز در خصوص تغییر کاربری اراضی صورت گیرد تا بتوانیم راهکارهای نوین و اثربخش‌تری را در این زمینه به مرحله اجرا گذاریم.رضا افلاطونی گفت:باید با سامانه‌ای کردن تمام فعالیت‌ها و خدمات سازمان ،فرایند اداری کارها را برای مردم با سهولت و سرعت بیشتری همراه کنیم.همچنین در این نشست معاونین و مدیران کل دفاتر تخصصی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های درد است اجرای خود را ارائه دادند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید