Iranian Agriculture News Agency

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی:

کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم، گفت: باید مساله زمین را برای تعاونی گل و گیاه رفع کنیم و در قبال آن تعاونی گل و گیاه هم باید طرح و برنامه‌ای ارائه کنند.

کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمدمهدی برومندی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گل و گیاهان زینتی استان مازندران که با حضور تولیدکنندگان این بخش برگزار شد با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است، گفت: مازندران سرزمین ارزشمندی است و با توجه به قطب کشاورزی بودن آن رسالت ما را برای انجام کارها سنگین تر می کند و باید برای تولیدکنندگان تسهیل کار داشته باشیم.

وی ادامه داد: کشاورزی با ریسک همراه است چراکه با موجود زنده سر و کار دارد و به همین دلیل است همه دولت‌ها به بخش کشاورزی نگاه حمایتی دارند.

معاون وزیر در امور باغبانی با بیان اینکه کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم، گفت: باید مسئله زمین را برای تعاونی گل و گیاه رفع کنیم و در قبال آن تعاونی گل و گیاه هم باید طرح و برنامه‌ای ارایه کنند.

مازندران رتبه نخست تولید درخت و درختچه زینتی و آپارتمانی را در کشور داراست.

 

خبرنگار: محمد تقی طاهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید