Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین صادر شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۷ فقره پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در این استان طی 9 ماهه سال جاری صادر شده است.

۱۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، آبرودات مصلایی بیان کرد: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید ۸۱ هزار و ۳۷۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۹۹ هزار و ۴۷۰ تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲۲۵ نفر در استان فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های کود حیوانی غنی شده، بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های خشک، تولید انواع ساندویچ و سالاد، بسته بندی خرما و تولید و بسته‌بندی کشمش بوده است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۲۸ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۲۰۴ هزار و ۴۱۳ تن صادر شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این واحدها برای ۹۱۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی توضیح داد: همچنین در بازه زمانی آذرماه سال جاری یک پروانه بهره‌برداری با ظرفیت دو هزار تن و جذب دو هزار و 200 تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۱۷ نفر در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید