Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی اعلام کرد:

صدور ۹ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی پنج ماهه نخست سال جاری ۹ پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی در این استان صادر شده است.

صدور ۹ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا از قزوین، آبرودات مصلایی افزود: این تعداد پروانه‌ها با ظرفیت تولید ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۵۸ هزار و ۸۲۰ تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۳۳ نفر در شهرستان‌های مختلف استان قزوین فراهم شده است.

این مسئول بیان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته‌بندی تخم مرغ، بسته‌بندی عسل، تصفیه و بسته‌بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی بوده است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۱۳ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۱۲۱ هزار و ۹۵۸ تن صادر شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این جوازهای تاسیس‌ برای ۳۶۷ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی یادآور شد: همچنین طی مرداد ماه سال جاری دو جواز تاسیس به ظرفیت ۱۱۸ هزار تن و جذب ۲۰۵ هزار و ۷۵۰ تن ماده خام صادر شده است که با ایجاد این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۰۷ نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید